CRM Auto

Detaseaza-te in cursa pentru satisfactia clientilor!



Stabileste o intalnire cu un consultant:

Preia conducerea in drumul spre transformarea ta digitala

In piata auto locala, viteza este cuvantul cheie care poate diferentia compania ta. Modul in care iti derulezi si eficientizezi atragerea clientilor, punctele de contact cu acestia sau activitatea de service depinde de viteza cu care poti accesa informatiile si cum vii in intampinarea acestora.

Este usor de observat ca tehnologiile digitale redefinesc relația pe care o avem cu vehiculele – atat din punct de vedere al autoturismelor folosite, cat si implicit al serviciilor aferente industriei auto. Provocarea principala in imbunatatirea experientei consumatorului devine calitatea serviciilor post-vanzare si fluenta in accesarea acestora.

Functionalitati

Folosind solutia Microsoft Dynamics CRM Auto poti :

  • Gestiona optimizat intregul proces de atragere a clientilor si de vanzare (de la prospectare, monitorizare, gestionarea ofertelor si a contractelor);
  • Creste productivitatea fortei de vanzari prin fluidizarea si simplificarea proceselor interne;
  • Spori gradul de fidelizare a clientilor.

Aspecte de business pe care CRM auto te ajuta sa le gestionezi:

CLIENTII CORPORATE Dealeri, Key Accounts
CLIENTII RETAIL Utilizatori individuali
CALENDAR DE SERVICE Programarile si activitatile de service, programe de lucru, alocare divizii si personal
SOLICITARILE CLIENTILOR Oferte auto noi, oferte auto rulate, oferte piese, oferte servicii, vizite showroom, test drive
CLIENTI POTENTIALI Lead-uri preluate din diferite surse sau introduse manual
VEHICULE Identificator unic, numar de kilometri, tip regim de garantie, conditii de revizie, ITP, CASCO sau RCA
MANAGEMENTUL LEAD-URILOR Cu solutia noastra intregul proces de gestionare a lead-urilor este optimizat, incepand cu vizitatorul site-ului pana la prezentarea la service.
MANAGEMENTUL FLOTELOR AUTO Componenta parcului auto, istoric vehicule, notificari periodice, portal de Customer Support.
MARKETING Identificarea produselor si serviciilor corecte pentru fiecare client si crearea campaniilor de email marketing pentru fiecare etapa a procesului de informare. Automatizarea proceselor de retentie si cresterea loialitatii pacientilor precum si maximizarea vanzarii de produse si servicii complementare sau  reinnoirii abonamentelor.
VANZARI Multibrand, pipeline, forecast, automatizarea canalelor de comunicare cu clientii, gestionarea ofertelor, gestionarea KPIs cantitativi si valorici ai echipelor de vanzari.
CUSTOMER SUPPORT Acestea pot fi captate pe diverse canale (telefon, email, pagina web) si alocate persoanelor responsabile pentru evaluare si raspuns.
MANAGEMENT UNITAR MDM permite integrare cu alte sisteme (ex. Automaster sau solutii similare) si sincronizarea de date cu minim costuri.
SALES Echipa de vanzari pe intreaga structura/linii de business
MARKETING Echipa de  marketing
SERVICE Echipa de service
FINANCIAR Echipa de controlling

Contacteaza-ne Acum!

Trimite-ne un mesaj folosind formularul de mai jos sau modalitatea de contact preferata si iti raspundem in maxim 24 de ore la orice intrebare.

ADRESA NOASTRA

RO, Bucuresti 014415

Strada Nicolae G. Caramfil 49, Etajul 2


Nr. Telefon +40 771 303 125


Adresa Email office@linksoft.ro


Nr. Whatsapp +40 771 303 125

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY