Minimalizarea riscurilor: servicii care te tin in siguranta in timpul crizei


Controlul daunelor este un subiect complicat, costisitor si foarte greu de evitat- si nimeni nu prea vrea sa discute despre el. Dar este o parte esentiala din planurile de interventie pe care companiile le pun la punct, mai ales in aceasta perioada, pentru zile negre.

Dupa o analiza detaliata a punctelor forte si a celor vulnerabile (SWOT, desigur ), cea mai arzatoare intrebare ramane: Cum fac sa <intrec> criza, sa i-o iau inainte? Statistic vorbind, recesiunea economica are loc la fiecare cativa ani, iar evenimentele cu potential periculos sunt deja un factor cunoscut atunci cand calculam riscurile de business. Asadar, crizele vin oricum si depinde numai de noi sa ne gasim aliati. Iata cateva idei care ne pot consolida strategiile de control al daunelor:

  1. Cauta asigurari,  in sensul propriu. Companiile de asigurari au dezvoltat pachete speciale care sa te protejeze de evenimente riscante si urmarile lor. Cu ajutorul proceselor automatizate si a profilarii personalizate, iti pot oferi o polita dedicate nevoilor tale.
  2. Ia tehnologia in serios.  Asigura-te ca tu si angajatii tai aveti acces la informatiile importante pentru a lua deciziile vitale la timp. Ofera-le sisteme ca CRM, ERP si orice alt instrument care le poate facilita o perspectiva de 360° asupra afacerii. Protejeaza-te pe tine si pe ei digitalizand procesele principale de business, astfel incat sarcinile sa poata fi duse la bun sfarsit de oriunde, oricand. 
  3. Tine-ti consultantii aproape.  In caz de criza, oamenii, reactiile si bugetele lor ingheata- nu insa si consultantii profesionisti, care pot identifica oportunitatile care apar tot timpul in situatii de risc. Ca sa-i denumim numai pe cativa: General Motors, IBM, HP and Microsoft au fost fondate in timpul sau imediat dupa crize si recesiuni .

Asigurari, tehnologie si parteneri de incredere – Nu suna atat de dificil, nu-i asa ? 🙂