Dynamics Intelligent Order Management – Noua soluție pentru onorarea comenzilor în E-commerce

Un nou mod de a gestiona
ciclul de viață al comenzilor

Pandemia COVID-19, care a lovit lumea la începutul anului 2020, a determinat intrarea într-o nouă eră a vânzărilor online și a experiențelor post-cumpărare. Marii retaileri online au crescut nivelul serviciilor și au optimizat procesele logistice, obișnuind astfel consumatorii cu livrări rapide și o experiență de cumpărare ce adresează nevoia holistică de intrare rapidă în posesia bunurilor achiziționate. Acest lucru face ca standardul de intrare pe piețele de retail să devină o provocare imensă pentru companiile în curs de dezvoltare, necesitând o investiție puternică în dezvoltarea și întreținerea soluțiilor software pentru gestionarea lanțului logistic, sau o asociere pe termen lung cu unul dintre marii competitori de pe piață pentru externalizarea serviciilor logistice.

Microsoft vine în ajutorul companiilor care vor să acceseze piețele de retail cu o nouă soluție din suita Dynamics 365, numită Intelligent Order Management. Scopul principal al acesteia este să faciliteze vizibilitatea datelor și să sporească capacitatea de analiză la fiecare nivel al lanțului logistic, permițând factorilor de decizie să facă alegeri informate, bazate pe date actualizate în timp real.

Unde se încadrează
pe piață?

Dynamics 365 Intelligent Order Management oferă funcționalități ce permit automatizarea onorării comenzilor, gestionând procesul de cumpărare de la momentul achiziției până la momentul livrării. Strategia de preț propusă de cei de la Microsoft presupune un cost ce crește odată cu numărul de comenzi gestionate de către aplicație, facilitând amortizarea costurilor de licențiere la nivel operațional.

Construit folosind Microsoft Power Platform, aplicația oferă acces la toți conectorii și API-urile dezvoltate de către Microsoft precum și acces la Dataverse, facând posibilă integrarea facilă cu celalalte soluții de business din suita Dynamics 365.

Cu ce te poate ajuta ?

1. Integrare și analiza datelor

Potrivit unui studiu realizat de Forrester Consulting, 44% dintre factorii de decizie din piața de retail mondială se confruntă cu o mare provocare atunci când vine vorba de stocarea și gestionarea datelor în sisteme și soluții software separate, cu capacități de integrare reduse și funcționalități limitate. Aproape 80% dintre ei sunt de acord că furnizarea unei experiențe conectate și unificate către client este vitală pentru succesul afacerilor în comerțul digital. Dynamics 365 Intelligent Order Management vă permite să vă integrați datele și să le aveți la îndemână pentru luarea rapidă a deciziilor. Totodata vă puteți folosi de Inteligența Artificială pentru a vă ajuta să înțelegeți datele avute la dispoziție și pentru a previziona fluctuațiile de stocuri și de resurse.

2. Securitate și protecție împotriva fraudei

Același studiu, realizat de Forrester Consulting, subliniază importanța pe care o are implementarea unor soluții cu un înalt grad de securitate, în protejarea afacerilor împotriva riscurilor de fraudare și în protejarea datelor personale ale clienților. Nevoia de a proteja securitatea datelor afacerilor online va continua să crească pe măsură ce comerțul prin canalele digitale va continua să se dezvolte, iar business-urile vor găsi noi căi de scalare. Intelligent Order Management profită de securitatea avansată oferită de Microsoft Azure pentru a vă asigura că datele sunt protejate împotriva amenințărilor și atacurilor online.

3. Adaptare la cerințele pieței

Într-un studiu privind transformarea digitală a lanțului logistic in retail, realizat de Gartner®, mai mult de 96% dintre principalii retaileri online din Statele Unite au declarat că intenționează să facă investiții semnificative pentru a spori agilitatea lanțurilor logistice și peste 90% au identificat nevoia de a investi în soluții software de gestionare și automatizare în 2022. Dacă aceste cifre reflectă într-adevăr tendințele de dezvoltare ale pieței, accederea în peisajul deja ultra-competitiv al retail-ului online va deveni din ce în ce mai dificil, deoarece clienții tind să se obișnuiască cu un nivel înalt de performanță. Dynamics 365 Intelligent Order Management vă permite să vă adaptați rapid la așteptările clienților, fără a fi nevoiți să investiți timp și resurse în dezvoltarea unor soluții folosind abordarea ground-up.

4. Modernizare ultra-rapidă

Un alt articol, realizat de McKinsey & Company („Succeeding in the AI supply-chain revolution”), subliniază importanța unei transformări digitale bazate pe inteligența artificială și avantajele competitive pe care le aduc soluțiile bazate pe AI, în peisajul aglomerat al afacerilor. Intelligent Order Management oferă acces la funcționalitățile oferite de Microsoft AI-Builder și permite utilizarea inteligenței artificiale pentru gestionarea stocurilor, proceselor logistice și serviciilor conexe. Aceste abilități de inteligență artificială pot face afacerea dumneavoastră să prospere și să iasă in evidență, timp ce concurența este ocupată să construiască elementele de bază ale aplicațiilor proprii.

Ești curios cum funționează?

Dacă ești gata să începi călătoria cu Intelligent Order Management contactează-ne pentru un demo și vezi cum te poate ajuta această nouă soluție.

Cere un demo

Vei fi contactat de un
consultant Dynamics 365.

Trimite cerere >

Sună-ne

Luni – Vineri
09:00 – 18:00

+40 771 303 125 >