Funcțiile Customer Insights – sinteză

Valorifică performanța Customer Insights în așa fel încât să îți dezvolți organizația și relațiile cu clienții pe o durată lungă de timp.

Customer Insights se referă la interpretarea și înțelegerea nevoilor clienților tăi, comportamentul acestora, preferințele de cumpărare și nevoi personale, în timp ce colectezi informații pentru a spori dezvoltarea de produse și serviciu clienți.

Consumer insights îți oferă posibilitatea să analizezi date complexe precum istoricul de cumpărare, datele demografice, tipare de cumpărare sau reacțiile clienților cu privire la campanii pentru a îmbunătăți și de a construi metode de comunicare personalizate.

Crearea de profiluri a clienților

Să ții cont de orice client în parte a devenit o provocare pentru multe organizații, având în vedere rapiditatea cu care aceștia comunică cu diverse branduri pe nenumărate platforme sociale.

Clienții care au informațiile de contact incluse în baza de date sunt înregistrați drept ”Known Users” și ”Unknown Users”. Pentru a doua categorie nu avem nici profil de client, nici autentificare pe unul din canalele disponibile de înregistrare de date. Nu pot beneficia de identitățile unice, care ajută companiile să colecteze atribute de profiluri esențiale și care să creeze profiluri unificate de client pentru ei.
Orice vizitator unic are un ID. Aceste ID-uri indică atât sursa de date primară, cât și marcajul de timp al identificării.

  •       • Selectează câmpurile de sursă, folosește datele de profil care sunt stocate în site-ul tău si alege câmpurile reprezentative ID-urilor cu date demografice.
  •      • Adaugă reguli pentru a fuziona înregistrările duplicate
  •      • Configurează regulile și condițiile corespunzătoare

Acest stadiu îți oferă 2 opțiuni. Una în care incluzi toate înregistrările și creezi profiluri unificate pentru ”Known Users”, care vine la pachet cu ID-ul aferent clienților încadrați în ”Unknown users”. A doua opțiune prin care incluzi înregistrările pentru a crea profiluri separate pentru ”Unknown users”.

Cu noua funcție ”Data Ingestion”, companiile stochează datele clienților din website-ul lor, ca date de probă, fie în stocarea internă, fie prin serviciile unei părți terțe. Atât timp cât website-ul unei companii are un flux de autentificare integrat cu un serviciu de autentificare, datele de pe website vor conține atât ”Known users” and ”Unknown users”.

Personalizarea de profiluri se bazează pe comportamentul utilizatorilor, datele demografice, tranzacții anterioare pe care le convertesc in ”Known users” si ”Unknown users”. ”Data unification” este o funcție care permite conținut personalizat, pentru a ajuta clienții să ajungă la produsele și serviciile relevante de care sunt interesați.
Se numește unificare, deoarece companiile pot să unească datele din Customer Insights cu profilurile utilizatorilor.

Anticipează durata de viață a unui client

Ce fel de beneficii îți oferă această funcție?

  • • Identifică clienții de importanță ridicată pe care îi procesează ca insight.
  • • Campanii personalizate, care pot fi rulate prin crearea strategică de segmentare a clienților prin care se pot targeta vânzările, marketing și eforturile de asistență.
  • • Ghidarea de dezvoltare de produs
  • • Optimizare de vânzări și strategii de marketing pentru o comunicare eficientă
  • • Aplică programe de loialitate și recompensă pentru clienții de importanță ridicată

Cele mai importante condiții prealabile pentru această funcție sunt:

  • • Istoricul de tranzacții să fie pentru cel puțin un an, pe diferite date din an, și cu același ID de client.
  • • Activități pe website, activități de loialitate sau informații despre profilul de client.
  • • Autorizația colaboratorului este o necesitate
  • • Un identificator unic este necesar pentru a potrivi tranzacțiile la un client individual
  • • Mai puțin de 20% din valorile obținute în câmpurile obligatorii

Definirea modelelor de preferință
Pentru a defini durata de viață a unul client, o perioadă comparabilă de date istorice este necesară. Modelul respectiv poate prezice clienții activi care au avut, cel mult, o tranzacție.
Modelul calculează intervalele de cumpărare și trimite intervalele manual. Definește procentul de clienți de valoare înaltă. Prin urmare, modelul se folosește prin regula 80/20. Clienții care au contribuit la profitul cumulativ pentru companie, se vor încadra în procentajul de 80%, devenind astfel clienți de importanță ridicată.

Adaugă date solicitate
Adaugă date pentru istoricul tranzacțiilor făcute de clienți. Continuă cu ”SalesOrder” sau ”SalesOrderLine”, iar dacă activitatea nu a fost stabilită, poți începe să o creezi.
Pentru activități, dacă maparea semantică a avut loc, poți selecta atributele sau entitățile specifice. În cazul în care nu s-a desfășurat maparea semantică, poți alege să editezi și să mapezi datele manual.

Revizuiește și rulează configurarea de model
Înainte de a crea predicția, poți să revizuiești și să faci un rezumat al configurației. Îți oferă posibilitatea de a modifica înainte de a completa procesul de predicție, având în vedere că finalizarea de date durează câteva ore, în funcție de volumul de date folosit.

Vizualizează rezultatele de predicție
Customer Insights analizează cum modelul de inteligență artificială își continuă performanța în prezicerea clienților de o valoare ridicată în comparație cu un model de referință.

Există 3 secții primare de performanță de date:

    • • A – Modelul prezice mai mult de 5% din clienții cu o valoare ridicată, comparativ cu un model de referință.
    • • B – Modelul prezice mai mult de 0-5% din clienții cu o valoare ridicată, comparativ cu un model de referință.
    • • C – Modelul prezice mai puțin din clienții cu o valoare ridicată, comparativ cu un model de referință

Îmbunătățește profilurile de client cu datele din Microsoft Office 365

Datele includ activitățile de email și întâlniri. Actualmente, acestea sunt folosite în anumite regiuni specifice, precum Europa, America de Nord și în Marea Britanie.

Ca în fiecare funcție, există și condiții prealabile pe care trebuie să le luăm în considerare înainte de a aplica actualizările din această secție.

  • • O licență Office 365 Cloud activă
  • • Profiluri de client bazate pe conturi de business
  • • Un Dataverse Microsoft
  • • Permisiunea administratorului
  • • Permisiunea administratorului chiriaș din Office 365

Cum să configurezi procesul de Enrichment?
La secțiunea de date, selectați Enrichment și tabul de descoperire. Continuați cu ”Enrich my data” pe ”Account engagement tile”.

Numai datele din lista cu adresele de email vor fi agregate. Numărul total de adrese de email trebuie să fie între 2 și 2500, orice număr mai mare decât cel prezentat nu va fi inclus în procesul de comunicare relevant.

Înainte de a configura procesul de enrichment, trebuie să te asiguri că ai primit aprobarea administratorului chiriaș Office 365. Selectează un profil, alege un nume, salvează și întoarce-te către pagina de enrichment.

Prima încercare de enrichment
Este important să obții accesul din partea administratorului chiriaș Office 365 înainte de a descărca datele din Office 365. Nu uita că în funcție de volumul de date, procesul de descărcare variază. Rularea unui proces de enrichment îi permite lui Microsoft să proceseze datele direct din Office 365 pentru agregarea de insights, care va fi adăugată, mai târziu, în mediul de Customer Insights.

Când procesul de enrichment este finalizat, poți revizui rezultatele. Numărul de profiluri îmbogățite va fi publicat în timp.
Cu sistemul de calcul, ți se oferă un scor de angajament, cuprins între 0-100, care va afișa măsurile contului angajat de-a lungul emailurilor.

Card personalizat
Enrichment este disponibil prin selectarea unui profil de client, urmat de un card personalizat. Prin această metodă, poți avea acces la scorul de angajament, numărul total de emailuri și întâlniri agregate pe parcursul anului anterior.

Crearea unui profil unificat de contact

Pentru a unifica profilurile de contact, ai nevoie de chei externe pentru a le conecta.
Cu toate acestea, există și anumite limitări:

  • • Contactele care nu sunt conectate la un cont, printr-un link, vor dispărea
  • • Duplicarea unui cont conduce la un ”Winner record” identificat pe baza unor preferințe de unificare. Prin urmare un ”Loser record” sau orice alt tip de contact legat de acest ”Loser record” va dispărea
  • • Un cont poate avea mai multe contacte, dar poate fi conectat la un singur cont
  • • Numărul maxim de atribute disponibile unui contact poate ajunge până la 17 în maparea semantică

Alinierea corectă a unui proces de unificare este următoarea:
Câmpul de surse
Îți poți selecta entitățile din seturile de date pe care vrei să le unifici, spre exemplu, nume, adresă, numărul de telefon sau mail.
Elimină înregistrările duplicate
Înregistrările duplicate pot fi eliminate dintr-o entitate
Condiții de corespondență
Această etapă are nevoie de 2 entități pentru procesul de ”cross-entity matching”
Unificarea câmpurilor de clienți
Alege și exclude atributele dintr-o entitate unificată de profil
Câmpurile semantice
Îți mapează câmpurile de contacte unificate cu tipuri semantice
Setează relația dintre contacte și conturi
Îți conectează datele de contact cu datele unui cont corespunzător
Pentru cheie externă:

  • • Alege atributele care conectează entitatea contact la cont

Pentru entitatea cont:

  • • Alege entitatea cont asociată cu contactul

Revizuire
Poți avea acces la rezumatul schimbărilor, profilurilor unificate, cât și a rezultatelor

Exportul de date – Dynamics 365 Marketing & Sales

Exportul de segmente în Dynamics 365 Marketing va genera campanii și contacta grupuri specifice de clienți.
Customer Insights și Dynamics 365 Marketing ar trebui să fie conectate înainte de a începe procedurile de export, având în vedere că noile funcționalități din Dynamics 365 Marketing, despre orchestrarea în timp real al orientării clienților (customer journey), permit segmentărilor și contactelor, din Customer Insights, să fie disponibile direct în aceasta.
Nu uita că segmentele de export nu pot fi disponibile dacă nu dispui de contacte înregistrate în Dynamics 365 Marketing. Cu toate acestea, exportarea de segmente și contacte din Customer Insights, în Marketing, nu va crea contacte noi în instanțele din Marketing, dar pot fi utilizate drept surse de date.
Pentru a crea o conexiune în Marketing, trebuie să fii administrator în Customer Insights.

  • • În pagina de Admin, selectează conexiuni
  • • Alege un nume recogniscibil pentru conexiunile tale, înainte de a continua și inserează URL-ul Marketing al companiei tale în câmpul ”Adresă server”
  • • Înregistrează-te în contul administratorului de server și alege un cont de Dynamics 365 Marketing
  • • Mapează câmpul de contact ID, din entitatea de client, în contactul ID Dynamics 365
  • • Revizuiește informațiile personale și de conformitate, acceptă-le și selectează ”SAVE” pentru a completa conexiunea

În cazul în care vrei să configurezi un export, trebuie să primești aprobare pentru acel tip de conexiune:

  • • Selectează ”Exporturi” din secția de date
  • • Atunci când adaugi exportul, alege o conexiune din sectia de Dynamics 365 Marketing”
  • • Este important să oferi un nume exportului tău și să selectezi un ID de contact în entitatea de client care corespunde ID-ului de contact din Dynamics 365.
  • • Alege segmentele pe care vrei să le exporți și salvează-le

Reține că urmărind acești pași nu îți asigură rularea unui export instant. Fie exporți datele la cerere, fie programezi o actualizare de date din export.

Pentru procesul de segmentare și exportare de contacte din Dynamics 365 Sales, pașii sunt identici cu cei din Dynamics 365 Marketing
Excepția se află în limitările, deja existente, despre exporturile care nu permit mai mult de 100.000 de contacte pe segment.