Validarea de email

Dynamics 365 Sales oferă o nouă funcție care urmărește să reducă ratele de bouncing ale emailurilor și să îmbunătățească nivelul de engagement, prin eliminarea adreselor invalide de email din registrul principal.

Nu poți beneficia de această funcție dacă:

  • • Nu deții o licență (Dynamics 365 Enterprise, Dynamics 365 Sales Premium or Microsoft Relationship Sales)
  • • Nu deții roluri de Securitate

Singura cerință, pentru validarea de email, se rezumă la modelul de previzualizare AI Builder, care va fi activat în sistemul companiei tale.

Activarea modelului de previzualizare AI Builder se face în 5 pași rapizi:

  • • Ai nevoie de aprobarea Administratorului de securitate sau orice alt tip de aprobare
  • • Autentifică-te pe plaforma Power
  • • Selectează Environments”, iar în bara de meniu, alege Settings”
  • • Selectează Features” și activează AI Builder
  • • Salvează procesul

Regiuni disponibile

Regiunile disponibile pentru această funcție sunt următoarele:

  • • Asia Pacifică (APAC)
  • • Canada (CAN)
  • • Europa (EUR)
  • • Marea Britanie (GBR)
  • • India (IND)
  • • Japonia (JPN)
  • • America de Nord (NAM)
  • • Oceania (OCE)
  • • America de Sud (SAM)
  • • Elveția (CHE)
  • • Emiratele Arabe Unite (UAE)

Ce este validarea de email?

Noua funcție Dynamics 365 Sales este oprit în mod implicit. După activarea validării de email, poți observa anumite modificări cu privire la modul în care email-urile sunt analizate și prioritizate în registrul principal.
Validarea de email atinge anumite puncte:

  • Sintaxă incorectă – Adresa de email nu conține un nume de utilizator sau domeniu
  • Domeniu dispensabil – Adresa depinde de un domeniu temporar
  • Test sau spam de adrese de email – Adresele care conțin indicatori cunoscuți al unui test sau spam de adrese, precum adresa IP, codul HTML al emailului și conținut de email în metadata.
  • Adrese de mail expirate – Adresele de mail expirate nu pot primi sau trimite mailuri
  • Emailuri care se reîntorc – O adresă care nu poate primi mailuri pentru un motiv neștiut.

Cum poți activa validarea de mail?

  • • Selectează Sales Hub” de pe harta site-ului, alege „Change Area”, urmat de către setările aplicației
  • • Selectează Data Improvement”, care te va conduce spre validarea de mail
  • • Activeză validarea de mail și salvează procesul

Limitările validării de mail

  • • Validarea de mail funcționează doar pentru înregistrările principale
  • • Nu este valabil în aplicațiile personalizate
  • • Lead-urile care depășesc mai mult de 180 de zile nu pot fi validate
  • • Doar adresa de email primară va fi validată într-un registru principal

Dacă nu poți găsi opțiunile în aplicație, există 3 motive esențiale, despre care trebuie să fii conștient, și pe care le poți rezolva rapid:

  • • Nu deții licența necesară sau rolul util
  • • Administratorul aplicației nu a activat această funcție
  • • Organizația/Compania ta folosește o aplicație personalizată, iar pașii menționați mai sus funcționează doar pentru platforme precum Sales Hub sau Sales Professional app.