Dynamics 365 Wave 2 – Actualizările din Ianuarie

Dynamics 365 Wave 2 îți oferă funcții inovative, cu ajutorul cărora îți poți reconstrui compania. Planifică, analizează și optimizează-ți tranformarea cu cele mai avansate instrumente din Marketing, Sales și Customer Insights.

Aruncă o privire, la articolul nostru, despre primul set de actualizări Wave 1, în care elaborăm rolul funcțiilor și cum putem benefecia de pe urma acestora.

Pe scurt, platforma Power Wave 1 a fost un set de funcții noi din Aprilie 2022 și până în Septembrie 2022. Cuprinde 4 produse: Power BI, Power Apps, Power Automate și Power Virtual Agents, cu 2 aplicații suplimentare precum AI Builder și portalele Power Apps, cu ajutorul cărora organizațiile și utilizatorii facilitează procesul de automatizare, analiză și digitalizare asupra companiilor respective.

Spre deosebire de Wave 1, care înglobează doar serviciile platformelor Power, Wave 2 se concentrează pe aplicațiile Dynamics 365. A fost lansat în Octombrie 2022 și va fi finalizat în Martie 2023, cu funcții pe care publicul le poate vizualiza înainte de utilizare, precum Marketing, Sales, Servicii clienți, comerț, resurse umane și multe altele.

Calendar

O parte din lansarea Wave 2 o constituie calendarul de livrare și funcționalitate, care se poate schimba. (Pentru mai multe detalii, verifică politica Microsoft).

Dacă ai uitat să îți automatizezi actualizările în mediul de lucru, prin planificatorul de implementare, mediul de lucru va fi actualizat automat. În cazul în care te afli în Europa, implementarea actualizărilor a fost activată în Octombrie.

Dynamics 365 Marketing

Pentru Marketing, anumite funcții deja au putut fi previzualizate de către public, dar nu au fost rulate oficial. Aceste funcționalități vor fi livrate în Ianuarie.

Crearea de segmente

Această funcționalitate aduce o nouă abordare a valorificării de business. Folosește un limbaj natural pentru a crea segmente, care pot rezulta într-un grup nou sau condiții existente într-un grup. Cu această funcție, poți oferi feedback într-un timp scurt doar cu un buton de up/down.

Segmentarea de membri

Poți să extinzi criteriile de construcție ale segmentlor prin incluziuni și excluziuni și să adaugi sau să elimini manual orice tip de persoană, aparținând unui grup, pentru clienții VIP.

Dynamics 365 Sales

Folosește-te de insights pentru înregistrările de vânzări

Managerul de vânzări sau Administratorul vor avea acces la înregistrările de vânzări. prin folosirea de insight. pe care funcțiile le oferă, astfel reușind să le compare cu unitățile de activitate, roluri sau intervale de timp.

Această funcționalitate oferă o prezentare generală asupra utilizării înregistrărilor de vânzări. Prin urmare, administratorii și managerii de vânzări analizează operațiile CRUD (crează, citește, actualizează și elimină) pe care utilizatorii le efectuează, care sunt mai târziu verificate de entitățile COLA (contact, oportunitate, lead și cont).

Panoul de control și indicatorii de performanță ai comerciantului

Cu panoul de control organizația poate să gestioneze și să-și organizeze obiectivele. Echipa de vânzări poate verifica punctele de date și să obțină, în timp real, statusul de vânzare al organizației.

Panoul de control este folosit pentru:

  • • Convertirea de leaduri si oportunități
  • • Proporția de conversie între leaduri și oportunități
  • • Rata de succes a secvențelor
  • • Asocierea pașilor de secvență, de leaduri, și oportunități

În cazul ”Forecasting” și Inteligenței Conversionale, aceste funcții vor fi rulate în ianuarie, dar ca o previzualizare publică înainte de a fi lansate pentru utilizare.

La ce ne putem aștepta?

Forecasting (Preconizare) și inteligența de rețea

Administratorul preia alte atribuții de nivel înalt. Crearea de descrieri, controlat de un sistem personalizat, sfaturi de instrucțiune și localizarea fișierelor de resurse.
Managerul de vânzări sau comerciantul poate vizualiza ceea ce Administratorul modifică într-o rețea de preconizare.

Inteligența de rețea

Se activează pe Microsoft Teams calling și prezintă 3 proprietăți:

  • • Apelarea din Microsoft Teams dialer din Dynamics 365 Sales
  • • Apelarea din sistemul Teams al clientului
  • • Apelarea de pe telefonul mobil folosind Teams

Insight-uri alimentate de inteligența artificială

Această funcție îți permite să înțelegi strategiile din vânzări efectuate de către comerciantul din domeniu:

  • • Îmbunătățește procedeul de asistență pentru noile limbaje
  • • Filtrează apelurile cu funcția ”Categorizarea de apeluri”
  • • Analizează eficiența comerciantului prin engagement și descoperă întrebări folosite la nivelul apelurilor

Dynamics 365 Customer Insight

Vizualizarea, în mod public, a unor funcții specifice vor fi lansate în Januarie, dar Microsoft nu a anunțat oficial disponibilitatea generală în viitorul apropiat.

Ce este nou în Customer Insight?

Înțelegerea clienților

Generează insights, într-un mod accelerat, pentru a extrage experiențe semnificative ale clienților și obține un ROI cât mai mare. Datele extrase vor fi analizate de către modele avansate prin inteligența artificială, printr-o rulare unică. (FRE)

Prin maparea generată de către inteligența artificală poți configura, în activitatea multiplă, în interiorul sistemului, care poate să salveze foarte mult timp. Sugestiile pe care le primești, de la maparea prin inteligența artificială, poate construi o experiență unică, personalizată, care poate prelungi ciclul de viață al unui client loial.

Inisight omniprezent

Insight-ul omniprezent deține atât ALM (ciclul de viață al aplicațiilor de management) și ELM (ciclul de viață al mediilor de management).

ALM ajută organizația să fie cu un pas mai aproape de obiectivele lor și stimulează performanța activităților de business.

  • • Configurațiile și selecțiile pot fi copiate și mutate într-un mediu de producție, cu toate că acestea au fost folosite pentru testare și dezvoltare
  • • Datele de rezervă, precum configurațiile și selecțiile, pot fi mutate dintr-un mediu în altul

ELM are o responsabilitate esențială. Asigurarea ciclului de viață al operațiunilor, pe care le efectuezi în platforma Power din Dataverse, este administrat într-un mod corect și asociat cu Customer Insights.

Operațiunile asociate cu Customer Insights îți vor trimite notificări pentru orice mediu Dataverse care suferă modificări. (Fie mutat sau șters)