Dynamics 365 Wave 2 – Actualizările din Februarie
Dynamics 365 Wave 2 a primit o nouă serie de actualizări în luna februarie, pentru aplicații precum Marketing, Sales, Servicii, Finanțe sau Customer Insights.
Dynamics 365 Wave 2 constituie o colecție de actualizări care se desfășoară aproximativ în fiecare lună, din octombrie 2022 și până în martie 2023. În ultimul articol, am oferit o listă cu cele mai preponderente aplicații business ale lunii Ianuarie, pe care Microsoft le deține în portofoliul său.
Anumite aplicații business, fundamentale eficienței operaționale și experiențelor cu clienții, au atins limita actualizărilor în luna Ianuarie, ceea ce înseamnă că nu vor mai fi reactualizate cu alte funcții noi, mai devreme decât termenele stabilite.
Majoritatea actualizărilor consistente provin de la aplicațiile Marketing, Sales, Customer Insights, Servicii sau Finanțe, care de regulă sunt de o importanță ridicată pentru a îndeplini cerințele companiei referitor la automatizare, integrare și a capabilităților inteligente. Celelalte aplicații contribuie, de asemenea, la simplicitatea sistemului CRM, cu toate acestea fiecare aplicație este proiectată pentru o funcționare independentă. În cazul în care nu dispui de toate aplicațiile din portofoliul Microsoft, nu trebuie să te îngrijorezi.
Totuși, noi recomandăm întreaga suită de aplicații pentru mai multe insight-uri rapide și amănunțite, care să răspundă nevoilor consumatorilor și să ofere o rulare optimizată.
Dynamics 365 Marketing
Clienții nu sunt ușor de satisfăcut. Aceștia prezintă solicitări, nevoi constante și trăiesc într-un mediu rapid cu care brandurile trebuie să se obișnuiască și să păstreze ritmul. Transmiterea de soluții potrivite pentru problemele lor, construirea relațiilor de încredere sau operarea la un nivel înalt sunt doar câteva dintre atribuțiile pe care aceștia le au față de consumatori.
Dynamics 365 Marketing simplifică segmentarea de public prin adăugarea unui instrument de drag-and-drop, care poate fi accesat de oricine, indiferent de nivelul de studii sau cunoștințe pe care îl au. Noua funcție permite oricui să modifice procesele de segmentare și prin utilizarea unui limbaj natural.
Segmentarea de public este în special folosită pentru contacte si lead-uri, cât și pentru majorarea productivității și ROI. (Veniturile din urma investiției)
Dynamics 365 Customer Service
Îmbunătățirea nivelului de engagement pe multiple canale îți poate demonstra cât de receptiv ești, ca brand, la nevoile clienților. Serviciul de clienți este în mod cuprinzător o bază de cunoștințe pentru persoanele responsabile ale companiei, care caută insight-uri amănunțite prin canalele sociale, chat și mesaje vocale.
Serviciul de clienți prezintă o funcție, care le permite clienților să mențină o discuție cu ceilalți agenți ai companiei prin intermediul interacțiunii de mesaj vocal pe diferite canale. Oricine poate lăsa un mesaj vocal în timpul unei zile libere sau când există un moment al zilei încărcat cu nevoile altor clienți. Astfel orice mesaj va fi transmis și rezolvat pe parcurs.
Dynamics 365 Customer Insights
Platforma de date pentru clienți este concepută cu scopul de a colecta informații despre client, ca pe mai departe să fie folosite pentru a livra experiențe personalizate către clienți. Câștigând date cuprinzătoare despre clienți, poți deveni o companie centralizată pe clienți, cu obiectivul de a oferi servicii și interacțiuni inegalabile, în timp ce îmbogățești profilurile de client într-un domeniu intern sau cu ajutorul unei părți terțe.
Este mult mai simplu să obții control total asupra unui profil de client prin construirea sau testarea unui model AI sau prin furnizarea de modele personalizate AI/ML, cu date obținute prin intermediul surselor tranzacționale, demografice sau comportamentale.
Maparea AI
Îmbunătățind metodele de înțelegere a clienților poate deveni un proces simplificat datorită implementării AI. Să adaugi atribute sau să configurezi activitățile prin inteligența artificială poate reduce experiența de creare de activități și să asigure acuratețea mapării. Această funcție permite companiilor să seteze un model de anticipare, creare de segmente și măsurători.
Generarea de insight prin FRE (Experiența primei rulări).
Setarea manuală a unei aplicații reprezintă atât un risc, cât și o muncă anevoioasă. Nu este un proces eficient din punct de vedere al timpului, poate fi receptiv la erori și să nu reușească să valorifice abilitățile aplicației. Cu experiența primei rulări, îndoielile cu privire la problema valorificării vor fi diminuate, iar șansele să economisești timp și să obții insight important de la clienții tăi cresc nenumărat. Aceasta este o abordare inteligentă dacă îți dorești să creezi experiențe personalizate și optimizate pentru clienți, cât și să crești ROI.
Dynamics 365 Supply Chain Management
Gestionarea tuturor proceselor implicate în producția și distribuirea produselor sau serviciilor sunt esențiale pentru optimizarea calității, costurilor, eficienței și satisfacției clienților. O companie trebuie să urmeze 5 componente importante care fac parte din gestionarea lanțului de aprovizionare.
- • Organizare
- • Aprovizionare
- • Producție
- • Livrare și Logistică
- • Returnare
Ultimul val de actualizări pune în prim plan anumite specificații referitor la optimizarea organizării.
Optimizarea organizării de oferte de vânzare
Companiile pot îmbunătăți acuratețea planurilor referitoare la materialele necesare optimizării. Astfel, pot anticipa mult mai devreme deficitul de materiale și să se asigure că au resursele suficiente pentru a atinge obiectivele producției.
Optimizarea organizării prin materiale finite
O companie poate evita decalajele producției, cauzate de insuficiențe materiale, prin utilizarea planificării automatizate a comenzilor de producție care ține cont de disponibilitatea de materiale.
Dynamics 365 Commerce
Această aplicație are în vizor mai multe caracteristici esențiale în ceea ce privește comerțul digital. Loialitatea de brand, prin intermediul nivelului de engagement personalizat al clienților, este mai simplu de obținut, precum și productivitatea angajaților. Acestea, la rândul lor, conduc către stimularea profitului, reducerea de costuri și optimizarea operațiunilor pentru livrarea unor rezultate utile.
Localizarea de comerț
Nu mai este nevoie să utilizezi localizarea de comerț atât timp cât folosești configurarea fișierelor de extindere, ci soluțiile de eșantion end-to-end care sunt încorporate în SDK Commerce (Commerce Software Development Kit) sau în baza soluțiilor de comerț.
Crearea comenzilor de cumpărare
Actuala procedură de POS (point of sale) nu are dreptul deplin de a executa comenzile de cumpărare cu bon, deoarece crearea de comenzi de cumpărare este determinată de către sediul de comerț.
Datorită ultimei funcții, adăugată de crearea de ordine de cumpărare în POS, astfel de măsuri stricte de creare vor fi anulate permanent, urmând ca sediul de comerț să nu mai aibă niciun drept asupra comenzilor de cumpărare. POS va fi singura aplicație care gestionează comenzile de cumpărare end-to-end.
Prevenția divizării de comenzi
În anumite cazuri, când se finalizează o comandă, numărul maxim permis pentru localizarea îndeplinirii unei comenzi nu trebuie să depășească numărul 1. Dacă numărul localizării nu este 1, comanda de achiziție poate suferi câteva modificări de împărțire a comenzii de către DOM (Distributed Order Management). Cu toate acestea, distribuitorii nu vor dori ca această împărțire să se desfășoare de fiecare dată, motiv pentru care această funcție permite ca aceste reguli să nu fie aplicabile pentru fiecare comandă.