De la clientul potential pana la comanda


Procesul de vânzare din Dynamics 365 for Sales vă poate ajuta să faceți mai multe vânzări și să aduceți o satisfacție mai mare a clienților. Puteți obține interacțiuni pentru vânzări mai consistente urmând procesul de vânzare prin fiecare etapă, de la crearea unui client potențial la închiderea vânzării. De asemenea, ajungeți să aveți un istoric complet la care să puteți face referire mai târziu în cazul în care aveți de gând să lucrați din nou în viitor cu clientul dumneavoastră sau în cazul în care clientul are nevoie de suport.
 

Procesul de vanzari incepe cu un client potential – cineva care este interesat de produsele sau serviciile companiei. In platforma CRM Dynamics 365 clientii pot fi generati automat sau ar putea proveni din alte surse, cum ar fi pagini web selectate, liste de e-mail sau carti de vizita colectate de echipa de vanzari.

Calificare

Calificare

Dupa ce ai determinat faptul ca clientul potential este interesat de produsele sau serviciile companiei tale, acesta poate fi calificat si transformat in oportunitate.

Dezvoltare

Dezvoltare

In aceasta etapa, este esentiala identificarea participantilor tranzactionali direct interesati, a concurentilor si membrilor echipei de vanzari responsabili de potentiala tranzactie.

Ofertare

Dynamics Field Service

Ofertare

Acum este momentul sa prezentati propunerea intocmita clientului potential.

Inchidere

Dynamics vanzari

Inchidere

Oportunitatea a acceptat sau a respins propunerea? Inchiderea oportunitatii poate include completarea comenzilor, pregatirea facturilor sau trimiterea de mesaje de follow-up.