Managementul depozitului

Permite funcționalităților să automatizeze procesele lanțului de aprovizionare,
ca tu să te poți bucura de productivitatea și eficiența aplicației

Descoperă catalogul de procese business care să te ajute în dezvoltarea rapidă a unui depozit de încredere


Ai la îndemână funcții de vizibilitate, care să țină cont de procesul de stocare, de la punctul de achiziție până la inventar. Dynamics 365 Business Central îți pune la dispoziție instrumente fluide și unitare, care să creeze un traseu simplificat în gestionarea stocurilor. Astfel, automatizează procesele lanțului de aprovionzare, ca tu să te poți bucura de productivitatea și eficiența aplicației. Panourile de control personalizate și posibilitatea de a observa, printr-o singură acțiune, multiple locații de depozitare și statusul aprovizionării transformă acest modul într-unul indispensabil funcționării eficiente a unei companii. Perfecționează capabilitățile pe care le ai la dispoziție, cât și nivelele de depozitate, prin intermediul alinierii la limitele de aprovizionare.

Operațiunile de livrare sunt mult mai simple

  • Folosește documentele de proveniență pentru a obține automat detaliile produselor livrate
  • Obține informații despre produsele primite, perioada livrării și alte date relevante
  • Accelerează gestionarea produselor prin transferul acestora direct de la destinatar către livrare fără a ține cont de depozit.

Îmbunătățește precizia inventarului

  • Utilizează comenzile de transfer pentru a transporta produsele în diferite locații de depozitare
  • Monitorizează activitățile de depozitare și înregistrează fiecare produs transportat
  • Permite categorizarea automată a produselor pentru a determina unde vor fi poziționate produsele

Automatizează procesele și operațiunile business

  • Beneficiază de modul în care poți să-ți controlezi resursele și unde poți să diminuezi cu ușurință aplicarea lor
  • Generează cele mai precise estimări asupra fluxului monetar prin evaluarea vânzărilor și a încasărilor anticipate.
  • Determină costurile operaționale generale prin valorificarea resursei Business Central’s General Ledger și a alinierii tranzacțiilor de stoc.
  • Monitorizează gestionarea plăților și compară conturile bancare într-o manieră uniformă.

Contactează-ne acumlasă-ne un mesaj și unul din consultanții noștri te va contacta în mai puțin de 24 de ore