Vânzări
Orice tip de engagement cu clienții, de pe orice canal utilizat, indiferent
de pozitiția lui într-un ciclu de achiziție, poate să îți aducă insight
eficient prin intermediul inteligenței artificiale.
Oferă un boost profitabilității și capacității tale de vânzare
Dynamics 365 Business Central îți pune la dispoziție soluții care te pot ajuta să menții un nivel ridicat de satisfacție al clienților, dar să obții rezultate convenabile cu procesele de vânzare și managementul operațional. Descoperă leaduri care pot să te ajute să îți maximizezi profitabilitatea și capacitatea de vânzare și monitorizează tipul de engagement generat pe mai multe canale, indiferent de proveniența lui (pre-vânzare sau post-vânzare). Nivelul de inisght generat de inteligența artificială contribuie la observarea tiparelor de cumpărător, buyer persona, nevoilor de cumpărare și îți permit să consolidezi relațiile cu clienții pe lungă durată, care să crească retenția de cumpărător. Instrumentele inteligente pot fi accesate cu ușurință și generează o analiză a strategiilor de vânzare, în timp ce finalizezi contracte cu viteza luminii.
Consolidează relații cu clienții
- Menține relațiile cu clienții pentru o experiență de vânzare unică cu utilizatorii
- Ține-ți la curent utilizatorii cu datele precise de livrare atunci când ai o evidență exactă a stocului disponibil
- Menține retenția de achiziție prin automatizarea proceselor de retur și rambursare.
- Reduce costurile de inventar și îmbunătățește personalizarea livrării prin respectarea comenzilor fără depozitare
Implementează un sistem inteligent pentru livrări
- Folosește atât comenzile de distribuție și achiziție pentru a livra clienților din diverse surse.
- Verifică și corectează erorile care pot apărea în comenzile înainte de livrare automatizând crearea de facturi de achiziție
- Menține un echilibru al inventarului canalelor multiple între comenzi și livrare pentru a garanta succesul comenzii.
- Pornește funcția de livrare mixtă pentru a combina multiple comenzi de vânzare pentru a crea o singură factură.
Achiziționează selectiv produsele pe care le dorești
- Selectează sursele de vânzare de unde poți achiziționa produsele înainte de livrare.
- Stabilește metode de comunicare și detaliere care să permită negocierea înainte de crearea unei facturi de vânzare
- Generează automat facturi de vânzare ca dovadă a vânzării, precum și facturi provenite direct din timpul unei livrări individuale sau al unei livrări împărțite.