CRM Utilitati

Atrage, gestioneaza si retine mai multi clienti.



Stabileste o intalnire cu un consultant:

Contextul actual din domeniu

Dupa mai mult de 10 ani de liberalizarea pietei energetice locale, libertatea consumatorilor de a isi alege un furnizor de utilitati a schimbat radical modelul de afaceri pentru acest domeniu. Solutiile IT au devenit esentiale in managementul distributiei de utilitati, planificarea capacitatii de productie, monitorizarea consumurilor sau relatiilor cu clientii.

Companiile din sectorul energiei si al utilitatilor se confrunta constant cu provocari complexe in toate ariile, cu atat mai mult in relatia cu clientii si prospectii – fluctuatii economice, modificari in cadrul de reglementare, diferente de consum si planificare. In aceste condiții, este vitala utilizarea unei platforme care sa permita gestionarea si adaptarea rapida a fluxurilor operationale.


Aspecte de business pe care CRM Utilitati te ajuta sa le gestionezi:

CLIENTII  Clienti – Rezidentiali, Companii mici, clienti Business, clienti Key Account
LEAD-URI  Prospecti si oportunitati incepand de la etapa de introducere si calificare pana la ofertare
COLABORATORI Operatori de distributie energie electrica si gaze
CATALOG DE PRODUSE SI SERVICII Catalog de produse si servicii de furnizare gaze, electricitate, echipamente sau pachete combinate structurat pe linii de business si politicile de pret aferente (preturi de contractare, perioada contractuala, metode de plata, conditii de reziliere, calculatii de pret conform tarifelor reglementate de distributie si componentelor de pret specifice )
LISTA DE TARIFE Intretinerea periodica a preturilor de distributie, transport, energie reactiva in functie de distribuitor, utilitate , categorie consum sau nivel de tensiune.
ALTE COMPONENTE TARIFARE De asemenea, la nivel de CRM se pot intretine costurile de achizitie, furnizare, rezervare capacitate, tarif mediu rezervare capacitate si indice capacitate orara rezervata.

 

PRESALES Pipeline servicii evaluare situatie, instalare, punere in functiune, verificari periodice
SALES Gestionarea procesului de vanzare in intreaga sa componenta
AFTER-SALES Gestionarea servicilor post-vanzare precum garantie, service, reparatii
OFERTARE SI NEGOCIERE In functie de calculatia initiala a preturilor ofertei se ofera posibilitatea negocierii preturilor cu clientul prin solicitarea unei validari de pret catre superiorul ierarhic. Procesul de validare presupune initierea unei cereri la nivel de CRM, notificari trimise pe email si pastrarea istoricului de validare.
CALCULATIA RISCULUI DE CREDIT Gestionarea automatizata a riscului de credit pentru diminuarea expunerii la pierderi financiare prin structurarea verificarilor conditiilor riscului de credit
FLUX DE CONTRACTARE Generare template contract si liniilor de cantitate contractata la acceptanta contractului, generarea de acte aditionale, anularea unui contract in negociere sau generarea unui acord de incetare furnizare servicii.
SALES Echipa de vanzari pe intreaga structura/linii de business
AFTER-SALES Echipa de  service
CUSTOMER SUPPORT Echipa de back-office
FINANCIAR Echipa controlling si risk

Contacteaza-ne Acum!

Trimite-ne un mesaj folosind formularul de mai jos sau modalitatea de contact preferata si iti raspundem in maxim 24 de ore la orice intrebare.

ADRESA NOASTRA

RO, Bucuresti 014415

Strada Nicolae G. Caramfil 49, Etajul 2


Nr. Telefon +40 771 303 125


Adresa Email office@linksoft.ro


Nr. Whatsapp +40 771 303 125

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY