Dynamics 365 Customer Service
Descoperă soluția end-to-end care oferă asistență
consecventă și conectată pe toate canalele.
Provocări mari, oportunități uriașe
Standardele de afaceri se redefinesc în funcție de nevoile clienților. Consumatorul dorește răspunsuri rapide și vrea să știe că problemele sale vor fi rezolvate. Microsoft Dynamics 365 îți pune la dispoziție soluția perfectă pentru a face față așteptărilor din ce în ce mai mari ale clienților. Cheia afacerii tale este să răspunzi rapid pe multiplele canale pe care clienții le utilizează. Microsoft Dynamics 365 CRM Customer Service te ajută să îți depășești concurența și să adaugi valoare serviciilor tale. Prin păstrarea unui istoric al comunicărilor vei anticipa problemele ce pot apărea și vei oferi rapid soluția potrivită; astfel, gradul de satisfacție al clienților crește.
De ce să îți gestionezi activitățile cu Dynamics 365 Customer Service?
Interacțiune
- Portal Self-Service – Un portal cu o bază de date bogată în răspunsuri este o soluție perfectă prin care poți oferi clienților tăi solutii pentru orice problemă.
- Anticipă nevoile clienților tăi– Analizând informațile clientilor, poți urmări trendurile și poti fi proactiv în deciziile luate pentru rezolvarea în cel mai scurt timp a problemelor apărute.
- Folosește inteligența artificială– Obține o eficiență maximă utilizând un proces personalizat de întrebări și răspunsuri pentru a culege date și a anticipa potențiale probleme.
- Mobilitate – Fii pregătit în orice moment și asigură-te că operatorii tăi au acces la solicitările clienților oriunde, pe orice dispozitiv mobil.
Rapid și Personalizat
- Chat integrat– Prin intermediul suportului live (Live Assist) poți îmbunătăți calitatea interacțiunilor cu clienții si suportul oferit acestora.
- Canale online la dispoziția clienților tăi– Beneficiezi de navigarea pe internet partajată, apeluri video și roboți de asistență, pentru a oferi o experiență de asistență de ultimă generație.
- Servicii personalizate – Personalizați fiecare interacțiune, până la ultimul detaliu, utilizând informații furnizate de motorul de analiză al platformei, utilizând date din apeluri anterioare sau remedieri anterioare.
- Gestionarea timpului– Creați fluxuri automate care să asigure durata minimă a apelului pentru fiecare operator.
Utilizează Datele
- Ascultă ce îți trimit clienții– Creează oportunități de optimizare pentru experiențele clienților prin chestionare directe și forumuri de discuții.
- Acționează inteligent– Structurează echipa și alocă resursele, în funcție de solicitările primite, tendințele și obiceiurile de comunicare.
- Adaptează-te rapid– Urmărește solicitările clienților cu alerte și notificări și ia decizii, în cunoștință de cauză, cât mai rapid posibil, pentru a rezolva solicitările.
- Optimizează rezultatele– Crește implicarea echipei pentru a-ți atinge obiectivele, adaugă bonusuri și stimulente pentru a spori motivația și performanța echipei.
Beneficiile membrilor companiei
General Manager
Cu doar câteva click-uri, managerii au access la interfețe și rapoarte despre progresul echipei, pentru a știi imediat ce trebuie îmbunătățit. De asemenea, ai acces și la informații despre clienți, pentru a le folosi în luarea deciziilor importante pentru companie.
Customer Service Manager
Managerul de Customer Service se asigură de retenția clienților profitabili și găsește modalitățile optime pentru a adauga valoare serviciilor oferite.
Customer Service Representative
Prin accesul la baza de date și la procedurile ce trebuie urmate, cât și la istoricul comunicărilor cu clienții, reprezentanții de relații clienți dispun de toate datele de care au nevoie pentru a rezolva problemele într-un timp cât mai scurt.