Microsoft Dynamics CRM 365 Field Service

Gestiunea intregului ciclu al activitatii de service.



Stabileste o intalnire cu un consultant:

Testeaza Versiunea DEMO Acum!

Activitate de service fara sincope

Pentru organizatiile ce desfasoara activitati de service in teren, este esentiala gestionarea atenta a fiecarui aspect al activitatii end-to-end. In acest sens pentru a mentine un avantaj competitiv este obligatorie eficientizarea resurselor implicate si cresterea constanta a satisfactiei clientilor. Provocarea sta in a remedia incidentele de service, a reduce costurile operationale si a livra experiente optime pe teren.

70% dintre companii nominalizeaza satisfactia clientilor ca principal beneficiu al implementarii unui sistem de management de field service.

Ce inseamna asta pentru tine si afacerea ta?

Pentru a putea raspunde eficient la cerintele pietei, ai nevoie de instrumentele potrivite.

Microsoft Dynamics 365 Field Service este un instrument de management cu ajutorul caruia te poti ocupa de locatiile de  service / proprietatea clientului / mentenanta preventiva / administrarea sarcinilor in lucru / administrarea resurselor / inventarul produselor / programare si expediere / mobilitatea resurselor (personalului) de teren / colaborari.

Microsoft Dynamics 365 Field Service iti ofera si posibilitatea de a factura clientii si accesul la date analitice.


De ce sa iti gestionezi procesele de service cu Microsoft Dynamics 365 CRM Field Service?

Inventar, componente si logistica
Ai actualizari in timp real si ai date exacte ale inventarului. Poti repeta comenzi precedente direct din interfata platformei CRM.
Administreaza bunurile si echipamentele firmei
Administreaza eficient toate echipamentele si garantiile contractelor de aferente sau registrul controalelor obligatorii si optionale.
Programari automatizate
Automatizarea programarilor de interventii in functie de inventarul individual, abilitati, preferinte sau prioritati.
Cursivitate
Monitorizarea consumurilor si necesarul de aprovizionare la toate nivele – de la depozitul central, pana la stocul curent al tehnicienilor.
Managementul echipei
Administreaza rapid si eficient sarcinile in curs, incepand inca de la crearea taskului, desfasurarea procesului si pana la analiza dupa finalizare.
Perspectiva completa asupra clientilor
Organizeaza eficient informatiile despre vanzari, marketing, relatii clienti si service intr-o platforma unica.
Rute optime
Gestioneaza timpul echipei tehnice optimizand rutele de deplasare spre locatia de service.
Mobilitate
Asigura accesul tehnicienilor din teren la informatiile din back-office necesare, de pe orice dispozitiv si in orice moment.
Managementul contractelor de mentenanta
Contractele de mentenanta din CRM te ajuta sa pastrezi informatii de la nivelul intregii companii despre garantiile si drepturile clientilor.
Mentenanta preventiva
Gestionarea serviciilor de mentenanta preventiva pentru depistarea si identificarea parametrilor in afara valorilor standard
Extinderi și actualizari
Optimizeaza-ti eforturile de vanzare ajustand extinderile si actualizari de contracte conform unor parametri prestabiliti
Portal pentru clienti
Pune la dispozitia clientilor posibilitatea de a-si urmari activitatile de service din contract si de a programa interventii cu un portal dedicat.
Date analitice
Ai toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc, iar datele analitice si indicatorii de performanta sunt la indemana oricand, pentru a putea lua decizii rapide.
Acces de pe device-uri mobile
Tehnicienii si agentii de teren se vor bucura de portabilitatea maxima, Microsoft Dynamics Field Service fiind compatibil cu toate device-urile mobile.
Comunicare cu clientii
Ofera informari, posibilitati de programare sau ajustare a interventiilor stabilite sau remindere clientilor.
Previzionare cu acuratete
Foloseste forecasturile inteligente pentru a spori rata de remediere de la prima interventie.

Beneficiile Membrilor din Companie

GENERAL MANAGER

Managerii pot folosi vizibilitatea extinsa a pieselor si echipamentelor, pot dimensiona corespunzator resursele. Astfel vor avea acces la cea mai buna solutie pentru reducerea costurilor si cresterea profitabilitatii.

FIELD SERVICE MANAGER

Cu ajutorul Microsoft Dynamics 365 CRM Field Service acesta poate eficientiza operatiile de stock management si gestiona optim echipele din teren.

TEHNICIAN DE SERVICE

Automatizarea operatiunilor de teren permite marirea suprafetei pe care o poti acoperi si o mai buna gestionare a activitatii tale.

Contacteaza-ne Acum!

Trimite-ne un mesaj folosind formularul de mai jos sau modalitatea de contact preferata si iti raspundem in maxim 24 de ore la orice intrebare.

ADRESA NOASTRA

RO, Bucuresti 014415

Strada Nicolae G. Caramfil 49, Etajul 2


Nr. Telefon +40 771 303 125


Adresa Email office@linksoft.ro


Nr. Whatsapp +40 771 303 125

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY