Blog
Afla ce e nou in pe piata tehnologiei
chiar de la expertii nostri
Dynamics 365 Wave 2 – Actualizările din Februarie.
Dynamics 365 Wave 2 a primit o nouă serie de actualizări în luna februarie, pentru aplicații precum Marketing, Sales, Servicii, Finanțe sau Customer Insights. Dynamics 365 Wave 2 constituie o colecție de actualizări care se desfășoară aproximativ în fiecare lună, din octombrie 2022 și până în martie 2023. În ultimul...
Dynamics 365 Wave 2 – Actualizările din Februarie
Dynamics 365 Wave 2 a primit o nouă serie de actualizări în luna februarie, pentru aplicații precum Marketing, Sales, Servicii, Finanțe sau Customer Insights. Dynamics 365 Wave 2 constituie o colecție de actualizări care se desfășoară aproximativ în fiecare lună, din octombrie 2022 și până în martie 2023. În ultimul...
Dynamics 365 și Industria 4.0
Îmbunătățește-ți performanța cu industria 4.0 prin consolidarea și distribuirea de produse, integrate în noua tehnologie de producție. Colectează și analizează date, sporește automatizarea, auto-optimizarea și crește nivelul de receptivitate către consumatori. Microsoft Dynamics 365 este un set de aplicații cloud-based, care cuprinde CRM (managementul relațiilor cu clienții), ERP (Planificarea Resurselor...
Dynamics 365 Wave 2 – Funcțiile din Ianuarie
Dynamics 365 Wave 2 îți oferă funcții inovative, cu ajutorul cărora îți poți reconstrui compania. Planifică, analizează și optimizează-ți tranformarea cu cele mai avansate instrumente din Marketing, Sales și Customer Insights. Aruncă o privire, la articolul nostru, despre primul set de actualizări Wave 1, în care elaborăm rolul funcțiilor și...
Validarea de email
Dynamics 365 Sales oferă o nouă funcție care urmărește să reducă ratele de bouncing ale emailurilor și să îmbunătățească nivelul de engagement, prin eliminarea adreselor invalide de email din registrul principal. Nu poți beneficia de această funcție dacă: • Nu deții o licență (Dynamics 365 Enterprise, Dynamics 365 Sales Premium...
Partener Gold Microsoft
Un parteneriat Gold cu Microsoft reprezintă un punct de referință pentru companiile care aspiră să avanseze, să se diferențieze de celelalte întreprinderi din industrie și să ofere soluții unei comunități internaționale. Un partener autorizat Microsoft se deosebește de un partener obișnuit prin beneficiile pe care le obține de pe urma...
Funcțiile Customer Insights – sinteză
Valorifică performanța funcțiilor Customer Insights în așa fel încât să îți dezvolți organizația și relațiile cu clienții pe o durată lungă de timp. Customer Insights se referă la interpretarea și înțelegerea nevoilor clienților tăi, comportamentul acestora, preferințele de cumpărare și nevoi personale, în timp ce colectezi informații pentru a spori...