CRM Imobiliar

Gestioneaza, pastreaza si optimizeaza proprietatile tale!



Stabileste o intalnire cu un consultant:

Provocarile curente in managementul proprietatilor

La nivel global, indiferent de domeniu, este un lucru unanim acceptat ca solicitarile clientilor sa fie din ce in ce mai numeroase si diversificate. Cu atat mai mult in piata imobiliara unde dinamismul este extrem de accentuat, iar factori precum localizarea, seriozitatea și reputatia dezvoltatorului sau conceptul de locuinta sau spatiu comercial conteaza din ce in ce mai mult.

Optimizeaza folosind solutia noastra CRM dedicata pietei real-estate:

  • Gasirea rapida a informatiile detaliate asupra proprietatilor din portofoliul pentru vanzare sau inchiriere;
  • Comunicarea personalizata;
  • Ofertarea personalizata in functie de criterii de compatibilitate.

Cheia: timp de cautare scurt  – element definitoriu in procesul de vanzare imobiliara!

Functionalitati

Folosind solutia Microsoft Dynamics CRM Imobiliar :

  • Ai o vedere de ansamblu asupra prospectilor si istoricului acestora de-a lungul intregului proces de la generare pana la tranzactie (detalii de contact, volumetrie, contracte incheiate, recurente, observatii);
  • Ai posibilitatea sa desfasori campanii de generare de lead-uri – email si SMS marketing pe segmente de prospecti in functie de criterii sociale, demografice, regionale sau interese;
  • Ai posibilitatea sa gestionezi usor relatia cu companiile colaboratoare.

Aspecte de business pe care CRM Imobiliar te ajuta sa le gestionezi:

CLIENTI Persoana fizica sau juridica
PORTOFOLIUL DE PROPRIETATI Detalii complete asupra acestora si evolutiei lor
CATALOG DE SERVICII Servicii si conditii de vanzare, inchiriere, property management
COLABORATORI Companii partenere
FURNIZORI DE SERVICII AUXILIARE Utilitati, paza, salubrizare, service si revizii echipamente, peisagistica, curatenie
GESTIONARE ASSETURI Contoare, spatii publice, paza, curatenie, revizii si verificari periodice,  contracte de mentenanta
MARKETING Identificarea produselor si serviciilor corecte pentru fiecare client si crearea campaniilor de email marketing pentru fiecare etapa a procesului de informare. Automatizarea proceselor de retentie si cresterea loialitatii pacientilor precum si maximizarea vanzarii de produse si servicii complementare sau  reinnoirii contractelor.
VANZARI Procesul de tranzactionare pe paliere prestabilite in functie de matricea de conditii comerciale
CUSTOMER SUPPORT Automatizare taskuri – e-mailuri sau SMS-uri de follow-up, gestionarea suportului si reclamatiilor
SALES Echipa de vanzari pe intreaga structura/linii de business
MARKETING Echipa de  marketing
CUSTOMER SUPPORT Echipa de customer support si back office

Contacteaza-ne Acum!

Trimite-ne un mesaj folosind formularul de mai jos sau modalitatea de contact preferata si iti raspundem in maxim 24 de ore la orice intrebare.

ADRESA NOASTRA

RO, Bucuresti 014415

Strada Nicolae G. Caramfil 49, Etajul 2


Nr. Telefon +40 771 303 125


Adresa Email office@linksoft.ro


Nr. Whatsapp +40 771 303 125

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY