


EXTREM DE RAPID
Procesele automatizate sunt de 10 ori mai rapide decat versiunile lor standard. In functie de domeniul de expertiza, timpul de rulare a anumitor procese poate fi redus de la 20 de zile la 2 ore.
FARA ERORI
Cu o mapare minutioasa si corecta, robotii RPA finalizeaza procesele automatizate fara erori. Incidentele de pe parcurs, inerente proceselor manuale, sunt eliminate.


COSTURI REDUSE
Dupa 6-12 luni de la implementarea RPA, companiile obtin amortizarea investitiei si isi reduc costurile cu forta de munca, cresc eficienta resurselor financiare si a timpului alocat sarcinilor care aduc valoare adaugata. Se creeaza astfel premisele pentru stabilitate financiara, flexibilitate operationala crescuta si inovatie.
FORTA DE MUNCA AUGMENTATA
Munca oamenilor este un factor-cheie pentru succesul companiei, dar poate fi mult imbunatatita. RPA le ofera angajatilor instrumente pentru a-si creste productivitatea si performantele preluand de la ei sarcinile repetitive. Acestia isi pot realoca timpul si creativitatea in activitati care asigura propulsarea companiei spre succes.


INTEGRARE GLOBALA
RPA este inovativ, dar usor de scalat si integrat cu procesele existente. Indiferent de numarul de medii virtuale si de cat de diferite pot fi procesele automatizate, ele pot fi usor integrate si gestionate. Procesele conexe nu sunt afectate, iar eficienta de ansamblu creste.
IMPLEMENTARE IMPECABILA
Un proces de complexitate medie poate fi implementat in mai putin de 2 de luni, cu rezultate imediate. Dezvoltarea are loc in module scalabile, care pot fi cu usurinta conectate la alte procese tangente.

Industrii RPA
Departamente implicate: Inrolare clienti, Achizitii, Bursa
Procesul de baza: Documentele necesare inrolarii de clienti /deschiderii de cont/credit sunt trimise catre analiza, pentru a putea fi apoi alocate account managerilor dedicati si trimise echipei de servicii pentru executie.
Beneficii: intre 55-82% eficienta crescuta; timp de procesare scazut de la 60 minute la 2 minute/tranzactie; 96% imbunatatire a calitatii procesului.
Procesul de baza: procesare de facturi emise de terti, trimise la validare catre echipa de Accounts Payable.
Beneficii: intre 67 si 90 % eficienta crescuta; timp de emitere scazut de la 6-8 minute la 30 secunde; 93% imbunatatire a calitatii procesului.
Procesul de baza: monitorizarea preturilor- limita pentru tranzactii la bursa de valori si setarea pragurilor de alerta pentru cumparare si vanzare la depasirea preturilor-limita.
Beneficii: intre 78 si 89% eficienta crescuta; 85% imbunatatire a calitatii procesului.
Departamente implicate: Serviciu Clienti, Financiar & Contabilitate, Achizitii/Logistica
Procesul de baza: uniformizarea procedurilor de interactiune cu clientul in toate canalele de comunicare; obtinere si actualizare profil client; rezolvare solicitari de baza.
Beneficii: intre 85%-95% eficienta crescuta; 90% imbunatatire a calitatii procesului.
Procesul de baza: procesare de facturi emise de terti, trimise la validare catre echipa de Accounts Payable.
Beneficii: intre 60% si 86 % eficienta crescuta; timp de emitere scazut de la 6-8 minute la 30 secunde; 93% imbunatatire a calitatii procesului.
Procesul de baza: monitorizarea de intrari/iesiri din inventar a obiectelor predefinite, monitorizare/alerte de stocuri, modificari de preturi, termene de livrare; setarea pragurilor de alerta pentru lansare comenzi.
Beneficii: intre 72% si 85% eficienta crescuta; 83% imbunatatire a calitatii procesului.
Departamente implicate: Serviciu Clienti, Financiar & Contabilitate, Vanzari
Procesul de baza: procesul de vanzare a produselor, de la cotatie si pana la incasare.
Beneficii: 90% erori eliminate, timp de finalizare contract scazut cu 60%; 80% imbunatatire a calitatii procesului
Procesul de baza: procesare de facturi emise de terti, trimise la validare catre echipa de Accounts Payable.
Beneficii: intre 60 si 86 % eficienta crescuta; timp de emitere scazut de la 6-8 minute la 30 secunde; 93% imbunatatire a calitatii procesului.
Procesul de baza: solutionare in timp real a cererilor venite din partea celor ce gestioneaza procesul de vanzare; sunt gestionate automat cererile standard si redirectionate cele compleze
Beneficii: intre 78 si 89% eficienta crescuta; 85% imbunatatire a calitatii procesului.
Departamente implicate: Financiar & Contabilitate, Daune, Vanzari
Procesul de baza: Informatiile necesare provin de la terti si sunt stranse in formate diverse, neunitare (jpg, .xls, .pdf, .tiff), pentru a fi trimise catre validare conform unor indicatori multipli; rezultatul este comunicat catre terti, cu posibile actiuni suplimentare solicitate si reluarea procesului.
Beneficii: intre 85-95% eficienta crescuta; 96% imbunatatire a calitatii procesului.
Procesare facturi
Procesul de baza: procesare de facturi emise de terti, trimise la validare catre echipa de Accounts Payable.
Beneficii: intre 60 si 86 % eficienta crescuta; timp de emitere scazut de la 6-8 minute la 30 secunde; 93% imbunatatire a calitatii procesului.
Administrare relatie brokeri/vanzatori
Procesul de baza: solutionare in timp real a cererilor venite din partea celor ce gestioneaza procesul de vanzare; sunt gestionate automat cererile standard si redirectionate catre destinatari predefiniti cele complexe.
Beneficii: intre 78 si 89% eficienta crescuta; 85% imbunatatire a calitatii procesului.
Departamente implicate: Achizitii, Logistica, Financiar & Contabilitate
Procesul de baza: Informatiile privind articolele de vanzare sunt transmise de furnizori si vanzatori, din piete diferitecu caracteristici si constituenti diversi ; caracteristicile locale sunt analizate si transformate in standarde globale.
Beneficii: 70% eficienta crescuta; 98.5% imbunatatire a calitatii procesului.
Procesul de baza: monitorizarea de intrari/iesiri din inventar a obiectelor predefinite, monitorizare/alerte de stocuri, modificari de preturi, termene de livrare; setarea pragurilor de alerta pentru lansare comenzi.
Beneficii: intre 78 si 89% eficienta crescuta; 85% imbunatatire a calitatii procesului.
Procesul de baza: emitere/procesare de facturi si documente tip anexe emise de/catre terti, trimise la validare catre echipa de Accounts Payable/Procurement.
Beneficii: intre 60 si 86 % eficienta crescuta; timp de emitere scazut de la 6-8 minute la 30 secunde; 91% imbunatatire a calitatii procesului.
Departamente implicate: Serviciu Clienti, Reclamatii, Vanzari/Tehnic
Procesul de baza: uniformizarea procedurilor de interactiune cu clientul in toate canalele de comunicare; obtinere si actualizare profil client; extragere rapoarte de profilare si obiceiuri de consum
Beneficii: intre 85% si 95% eficienta crescuta; 90% imbunatatire a calitatii procesului.
Procesul de baza: solutionare cereri simple, clasificare ulterioara pentru raportare si rutare automata a cererilor complexe
Beneficii: intre 70 % si 80 % eficienta crescuta; 75% imbunatatire a calitatii procesului.
Procesul de baza: portarea numerelor de la/catre alti operatori; operatiunile si documentele necesare
Beneficii: intre 90 si 95 % eficienta crescuta; 95% imbunatatire a calitatii procesului.

Contacteaza-ne Acum!
Trimite-ne un mesaj folosind formularul de mai jos sau modalitatea de contact preferata si iti raspundem in maxim 24 de ore la orice intrebare.