Ai grija de clienții tai prin serviciul de customer support Microsoft Dynamics 365

Fiecare vrea sa fie auzit si sa stie ca problemele sale vor fi rezolvate, iar calitatea relatiilor tale cu clientii este vitala pentru a mentine o colaborare de durata. Prin pastrarea unui istoric de comunicatii cu clientii tai vei putea sa le anticipezi problemele si sa oferi solutii; astfel, ei vor fi mereu multumiti.

Dynamics 365 iti ofera toate instrumentele de care ai nevoie pentru colaborari profitabile cu clientii tai, pentru ca tu sa poti pastra datele importante intr-un loc sigur, si pentru a le putea oferii tuturor clientilor un serviciu de relatii excelent.


De ce sa gestionezi serviciul de relatii cu clientii prin Microsoft Dynamics CRM 365

Capabilitati Omnichannel pentru colaborari de calitate

Cu serviciul de Relatii Clienti integrat in Dynamics 365 vei avea acces la date cruciale pentru interactiunile cu clientii tai, cum ar fi preferinte personale, istoric de convorbiri, si date care te vor ajuta sa personalizezi experienta fiecarui client pana la ultimul detaliu.

Self Service

Un portal de self service cu o baza de date plina de raspunsuri, impreuna cu o comunitate online integrata in acest mediu alcatuiesc solutia perfecta prin care poti oferi clientilor tai suport profesionist, dar si opiniile altor clienti care au intampinat aceleasi probleme.

Acces rapid la toate instrumentele

Cu serviciul de Relatii Clienti integrat in platfotma Dynamics 365, angajatii tai au acces la o interfata care contine tot ce le trebuie pentru a duce lucrul la bun sfarsit, fie ca acceseaza totul de pe desktop, laptop sau mobil.

Date vitale

Observand date importante cu ajutorul interfatelor interactive, poti fi proactiv in deciziile luate pentru clienti. Avand acces la mai multe surse de informatii – inclusiv retele sociale online – poti sa analizezi trenduri si sa anticipezi oportunitati, sa explorezi scenarii si situatii mai putin previzibile, cat si sa ajustezi datele metrice si performanta companiei.

Contracte de suport

Poti prioritiza usor scenarii problematice ale clientilor si respecta contracte de suport cu ajutorul Dynamics 365 pentru suport clienti, care include crearea automata de case-uri in cadrul email-urilor si trasmiterea lor catre personalul potrivit.

Angajamentul social

Analizezi usor interactiunile cu clientii, cu ajutorul Microsoft Social Engagement, iar prin intermediul tag-urilor de intentie poti activa raspunsuri in mediul social online prin Dynamics 365.

Chat integrat

Prin intermediul suportului live (Live Assist) poti imbunatati calitatea interactiunilor cu clientii si suportul oferit acestora – iar Microsoft Dynamics 365 iti vine in ajutor cu solutii precum chat live, web browsing in comun, apeluri video si chat cu boti de suport, pentru o experienta totala pe web sau in aplicatii.

Alerte si notificari

Poti crea si seta usor alertele si notificarile potrivite pentru management si agentii tai de vanzari. Acestea vor fi cruciale in cazul in care exista riscul ca termenii contractelor de suport sa fie incalcati, caz in care tu vei putea sa preiei controlul situatiei si sa mentii colaborarea cu clientii tai.

Asculta opiniile clientilor

 Prin intermediul serviciului Voice of the Customer, clientii isi pot spune parerea aproape instantaneu, fie de pe laptop, desktop, tableta sau telefon. Astfel, tu vei sti imediat ce parere au clientii tai despre serviciile tale si interactiunea cu tine.

Află oferta noastră!

Beneficiile membrilor din companie :

Manager

Cu doar cateva click-uri, managerii au access la interfate si rapoarte despre progresul echipei tale, stiind imediat ce trebuie imbunatatit. Mai mult – managerii au, de asemenea, acces si la informatii despre clienti, cu care pot lua decizii importante pentru companie.

Reprezentant relatii clienti

Prin acces la baza de date si la procedurile ce trebuie urmate, cat si la istoricul comunicatiilor cu clientii, reprezentantii de relatii clienti au toate datele de care au nevoie pentru a rezolva problemele clientilor intr-un timp cat mai scurt, depasind asteptarile clientilor.


Produsele companiei

Vânzări

Automatizarea proceselor de vanzare nu mai are limite cu Dynamics 365, prin intermediul caruia interactionezi mai eficient cu clientii tai si ii intelegi mai bine, pentru a le putea oferi solutii personalizate.

Afla mai multe

Marketing

Gasesti mai multi potentiali clienti prin intermediul unui proces de marketing avansat. Treci peste simple campanii de email marketing, automatizezi procesele migaloase si cresti randamentul investitiilor.

Afla mai multe

Serviciul Clienți

Solutia ta personalizata de CRM te ajuta sa gestionezi complet departamentul de servicii – de la call center, la liniile de suport tehnic si tehnicienii de pe teren, pentru ca tu sa planifici mai usor urmatoarea miscare profitabila.

Afla mai multe

Field Service

Inventariezi usor resursele active, produsele disponibile sau contractele cu clientii, si ai acces rapid la instrumente de comunicare cu acestia.

Afla mai multe

Talent

Serviciile de resurse umane de tip cloud (online) au acces direct catre LinkedIn, pentru a gasi, recruta, angaja si instrui rapid personalul de care compania ta are nevoie.

Afla mai multe

Project Automation

Solutiile de automatizare a proiectelor cu care Dynamics 365 vine echipat te ajuta sa inchei proiectele la timp si in parametrii, crescand productivitatea ta si a angajatilor tai.

Afla mai multe