Microsoft Dynamics CRM 365 Customer Service

Relatii foarte bune cu clientii.



Stabileste o intalnire cu un consultant:

Testeaza Versiunea DEMO Acum!

Asteptari crescande ale clientilor tai

Microsoft Dynamics 365 iti pune la dispozitie solutia perfecta pentru a face fata asteptarilor mereu crescande ale clientilor. Cheia afacerii tale este sa raspunzi rapid pe multiplele canale pe care  clientii le utilizeaza. Depaseste-ti concurenta si adauga valoare serviciilor tale cu solutia Microsoft Dynamics 365 CRM Customer Service!

Implementeaza noi standarde in compania ta

Standardele de afaceri se redefinesc in functie de necesitatile clientilor. Consumatorul doreste raspunsuri rapide si vrea sa stie ca problemele sale vor fi rezolvate. Doresti o colaborare de durata cu clientii tai, de aceea este vital ca sa mentii o calitate ridicata a relatiilor tale cu acestia. Prin pastrarea unui istoric de comunicatii vei putea sa le anticipezi problemele si sa oferi solutia potrivita; astfel, ei vor avea un grad ridicat de satisfactie.


De ce sa iti gestionezi procesele de relatii cu clienti cu Microsoft Dynamics 365 CRM Customer Service?

Self-Service
Un portal de self-service cu o baza de date bogata in raspunsuri este o solutie perfecta prin care poti oferi clientilor tai suportul profesionist de care au nevoie.
Anticipeaza nevoile clientilor tai
Analizand informatiile clientilor tai poti urmari trendurile si poti fi proactiv in deciziile luate pentru acestia.
Foloseste inteligenta artificiala
Obtine eficienta maxima utilizand o serie de intrebari si raspunsuri legate de produsul si afacerea ta, anticipand eventualele probleme care pot aparea.
Mobilitate
Interactioneaza imediat si nu pierde oportunitati. Asigura-te ca operatorii tai au acelasi nivel de acces de oriunde si oricand.
Chat integrat
Prin intermediul suportului live (Live Assist) poti imbunatati calitatea interactiunilor cu clientii si suportul oferit acestora.
Canale online la dispozitia clientilor tai
Microsoft Dynamics 365 Customer Service iti vine in ajutor cu solutii precum chat live, web browsing in comun, apeluri video si chat cu boti de suport, pentru o experienta totala pe web sau in aplicatii.
Servicii personalizate
Avand o imagine de ansamblu asupra clientilor vei putea sa personalizezi experienta fiecarei interactiuni cu clientul, pana la ultimul detaliu.
Gestioneaza optim timpul operatorilor tai
Creaza fluxuri automatizate care asigura durata minima de actiune potrivita fiecarui operator.
Asculta ce iti transmit clientii
Creaza oportunitati de a optimiza experientele clientilor prin chestionare directa si forumuri de discutii.
Actioneaza inteligent
Structureaza personalul si aloca resurse cu rapiditate mare, in functie de solicitari, trenduri si obiceuri de comunicare.
Adaptare rapida
Integreaza rapid oamenii noi in echipa sau aloca personalul potrivit abilitatilor fiecaruia pentru fiecare caz, in baza unui set de bune practici

Optimizeaza rezultatele
Creste gradul de implicare al echipei sa atinga obiectivele prin training si incentivare sub forma de gamificare.

Creaza alerte si notificari
Urmareste termenii contractelor cu ajutorul alertelor si notificarilor potrivite pentru management si echipele din teren.
Extinde si interconecteaza
Automatizeaza procesele dintre modulele Microsoft Dynamics 365 si aplicatii terte pentru a maximiza satisfactia clientilor post-vanzare.
Digitalizeaza
Adapteaza interactiunile cu clientii tai pentru a ajunge la rezultate maxime pentru companie.
Gestioneaza contractele de service
Respecta contractele de suport prin crearea automata de mesaje in cadrul email-urilor si transmiterea lor catre personalul potrivit.

Beneficiile Membrilor din Companie

GENERAL MANAGER

Cu doar cateva click-uri, managerii au access la interfate si rapoarte despre progresul echipei, stiind imediat ce trebuie imbunatatit. Mai mult – managerii au, de asemenea, acces si la informatii despre clienti, folosindu-le pentru a lua decizii importante pentru companie.

CUSTOMER SERVICE MANAGER

Managerul de Customer Service se asigura de retentia clientilor profitabili si gaseste modalitatile optime pentru a adauga valoare serviciilor oferite.

AGENT CUSTOMER SERVICE

Prin accesul la baza de date si la procedurile ce trebuie urmate, cat si la istoricul comunicatiilor cu clientii, reprezentantii de relatii clienti au toate datele de care au nevoie pentru a rezolva problemele acestora intr-un timp cat mai scurt.

Contacteaza-ne Acum!

Trimite-ne un mesaj folosind formularul de mai jos sau modalitatea de contact preferata si iti raspundem in maxim 24 de ore la orice intrebare.

ADRESA NOASTRA

RO, Bucuresti 014415

Strada Nicolae G. Caramfil 49, Etajul 2


Nr. Telefon +40 771 303 125


Adresa Email office@linksoft.ro


Nr. Whatsapp +40 771 303 125

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY