Suport si Asistenta

Echipa noastra de suport tehnic pentru Dynamics CRM este alcatuita din consultanti si developeri gata sa-ti ofere solutii eficiente si de inalta calitate pentru orice fel de problema, mai mult sau mai putin complexa.

Metodologia noastra include acorduri scrise pentru fiecare client in parte, alaturi de un agent de suport dedicat, gata sa te ajute cu implementarea solutiilor CRM.

Pentru a-ti asigura o experienta optima, serviciile noastre includ o serie de instrumente si reguli menite sa-ti rezolve rapid problemele, si anume:

Sistem de Tichete

  • Fiecare incident va avea propriul tichet
  • SLAs (Service Level Agreement – Acorduri Scrise) pentru fiecare categorie si tip de incidente

Portal pentru Utilizatori

  • Poti verifica tichetele active, dar si istoricul complet de tichete, pentru a obtine raspunsuri rapide si determina diverse trend-uri
  • Access instantaneu – maximizarea eficientei, minimizarea costurilor si a timpului pierdut

Suportul oferit pentru platforma Dynamics 365

Ajustarea si Optimizarea Performantelor Tehnice

Echipa noastra tehnica executa o gama larga de operatiuni. Ajutam frecvent clientii cu configurarea integrarilor in Exchange, Sharepoint, Outlook, OneNote, OneDrive, aplicatii mobile si grupuri Office 365.

Oferim, de asemenea, ajutor in legatura cu environment-ul de lucru in incinta companiei clientilor. Pentru clientii online, echipa noastra poate identifica si decide daca problemele intampinate sunt cauzate de design sau de server.

In cazul in care serverul este cauza problemei, lucram direct cu Microsoft pentru a rezolva rapid incidentul.

Design Functional si Indrumare pentru Implementarea Celor mai Bune Practici

Expertii nostri te pot ajuta cu sfaturi de design si practici corecte (metodologie) in ceea ce priveste functiile de baza ale CRM, si anume Vanzari, Servicii si Marketing.

Am lucrat cu multe companii pentru personalizarea campurilor si entitatilor si ne asiguram ca arhitectura CRM ofera liderilor din echipele tale date potrivite si utile, oferind totodata o interfata eficienta utilizatorilor.

Transformam suportul tehnic in Training

Adoptarea oricarui sistem de catre utilizatori depinde foarte mult de eficienta sistemului in a atinge obiectivele companiei. Suportul si Asistenta Software oferita de LINKSOFT ofera posibilitatea de a utiliza orele de suport in scopul instruirii angajatilor tai, in functie de cerintele tale exacte.

Aceasta varianta de training este disponibila la distanta, intr-o sala de sedinte, sau intr-un format “train-the-trainer”. Obiectivul nostru este sa te ajutam sa devii independent in utilizarea sitemelor tale la capacitate maxima.

Serviciile oferite

Implementare

Lucram indeaproape cu organizatia ta pe tot parcursul procesului de implementare a solutiilor oferite.

Learn More

Consultanta

Oferim mai mult decat consultanta. Echipa noastra este alcatuita din consultanti specializati care sunt gata sa te ajute sa cresti potentialul afacerii tale.

Learn More

Dezvoltare

Echipa noastra de experti consultanti este mereu disponibila pentru a te ajuta cu orice problema – de la configurari simple, pana la cele mai complexe procese.

Learn More

Training

Pentru a reduce riscurile asociate cu adoptarea solutiei de catre utilizatori, folosim sesiuni de training frecvente si bine planificate.

Learn More