Suport Dynamics CRM
Sprijin in utilizare continua si conform asteptarilor.
Programeaza o intalnire cu un consultant:


Abordarea noastra asupra suportului pentru Microsoft Dynamics 365
KNOWHOW
Atunci cand gradul redus de personalizare incetineste sau creaza probleme in relatia ta cu clientii, consultantii nostri sunt pregatiti sa iti ofere servicii complete – de la administrarea informatiilor clientilor, la automatizarea vanzarilor, chiar si integrare call-center sau rapoarte complexe de performanta.
Afla parerea colaboratorilor nostri:
ORIENTATI CATRE CLIENT
Pornind de la nevoile tale, iti oferim solutia cea mai potrivita. Pentru ca noi particularizam pentru fiecare afacere individuala, intotdeauna facem diferenta intre a trata un pacient, a acorda un credit sau a furniza gaze, de exemplu. Prin personalizarea Microsoft 365, alegand solutiile specifice pentru proiectul tau si incadrandu-ne in buget, rezultatele sunt pozitive si corespund intrutotul asteptarilor tale.
Vezi domeniile in care avem experienta:
PRACTICI SI STANDARDE
Abordam personalizarea Microsoft Dynamics 365 adaptandu-ne cerintelor stricte din mediul tau business. Experienta noastra vasta in colaborarea cu companii B2B si B2C ne permite sa iti oferim informatii cruciale despre cele mai bune practici, dar si solutii eficiente pentru problemele tale in sfera CRM.
Afla ce spun clientii nostri:

Ce facem noi pentru a-ti asigura suportul pentru Microsoft Dynamics 365
Prin utilizarea sistemului nostru de ticketing fiecare solicitare de suport va avea propriul tichet, in functie de tip si importanta, pentru a asigura timpul optim de raspuns.
DESIGN SI METODOLOGIE
Expertii nostri te pot ajuta cu sfaturi de design si practici corecte (metodologie) in ceea ce priveste functiile de baza ale CRM: Vanzari, Servicii si Marketing.
ASISTENTA
Suportul si Asistenta Software oferite de echipa noastra ofera posibilitatea de a utiliza orele de suport in scopul instruirii angajatilor tai, in functie de cerintele tale exacte.
ACTUALIZARE
Suntem alaturi de tine la fiecare pas in adoptarea update-urilor de functionalitate ale platformei pe care le implica actualizarea versiunilor de platforma folosite.

Contacteaza-ne Acum!
Trimite-ne un mesaj folosind formularul de mai jos sau modalitatea de contact preferata si iti raspundem in maxim 24 de ore la orice intrebare.