CRM Automotive

O soluție concepută pentru a crește viteza
proceselor tale de business.

Preia conducerea în drumul spre transformarea digitală


În piată auto locală, viteza este cuvântul cheie care poate diferenția compania ta. Modul în care îți derulezi și eficientizezi procesele de atragere a clienților, punctele de contact cu aceștia sau activitatea de service depinde de viteza cu care poți accesa informațiile și de modul în care gestionezi solicitările clienților.

Este ușor de observat că tehnologiile digitale redefinesc relația pe care o avem cu vehiculele, atât din punct de vedere al autoturismelor folosite, cât și implicit al serviciilor aferente industriei auto. Provocarea principală în îmbunătățirea experienței consumatorului devine calitatea serviciilor post-vânzare și fluența în accesarea acestora.

Entități gestionate

  • Clienți– Gestionează portofoliul de clienti, atât din mediul de business cât și clienții individuali, persoane fizice. Ai acces la un istoric complet al relației cu clienții încă din faza de lead și până la serviciile post-vânzare.
  • Calendar de service– Ai o viziune completă asupra programărilor și activităților de service, poți stabili programe de lucru și poți aloca sarcini atât pe divizii cât și la nivel individual.
  • Solicitările clienților– Gestionează ofertele pentru automobile noi sau rulate, pentru piese sau servicii, vizite în showroom și programări la de test drive.
  • Flota de vehicule– Identificator unic, număr de kilometri, tip regim de garanție, condiții de revizie, ITP, CASCO sau RCA.

Procese Administrate

  • Managementul Leadurilor– Optimizează și gestionează procesele de generare de leaduri, asigurând rentabilitatea investițiilor de marketing și promovare.
  • Gestionarea flotelor auto– Ai o viziune de ansamblu asupra componenței parcului auto, istoricului vehiculelor, notificări periodice și portal de Customer Support.
  • Marketing – Identifici produsele și serviciile potrivite fiecărui client și creezi campanii de marketing cu abordare segmentată în funcție de nevoile selectate. Automatizezi procesele de retenție și loializare a clienților, primești sugestii pentru vânzarea grupată a serviciilor și primești alerte pentru reînnoinrea abonamentelor.
  • Vânzări– Gestionezi procesele de vânzare, pipeline-urile și automatiza canalele de comunicare. Generezi rapoarte complete și analize complexe pentru a înțelege mai bine indicatorii cheie de performanță.
  • Suport Clienți– Eficientizezi operațiunile de răspuns la solicitările clienților și automatizezi procesele din call center, oferind suport rapid pe toate canalele digitale.
  • Debt Collection– Gestionezi automatizat și asistat procesele de recuperare a creanțelor.

Utilizatorii soluției


Vânzări

Marketing

Service

Financiar

Ce spun clienții noștri


Contactează-ne acumlasă-ne un mesaj și unul din consultanții noștri te va contacta în mai puțin de 24 de ore