CRM Automotive
O soluție concepută pentru a crește viteza
proceselor tale de business.
Preia conducerea în drumul spre transformarea digitală
În piată auto locală, viteza este cuvântul cheie care poate diferenția compania ta. Modul în care îți derulezi și eficientizezi procesele de atragere a clienților, punctele de contact cu aceștia sau activitatea de service depinde de viteza cu care poți accesa informațiile și de modul în care gestionezi solicitările clienților.
Este ușor de observat că tehnologiile digitale redefinesc relația pe care o avem cu vehiculele, atât din punct de vedere al autoturismelor folosite, cât și implicit al serviciilor aferente industriei auto. Provocarea principală în îmbunătățirea experienței consumatorului devine calitatea serviciilor post-vânzare și fluența în accesarea acestora.
Entități gestionate
- Clienți– Gestionează portofoliul de clienti, atât din mediul de business cât și clienții individuali, persoane fizice. Ai acces la un istoric complet al relației cu clienții încă din faza de lead și până la serviciile post-vânzare.
- Calendar de service– Ai o viziune completă asupra programărilor și activităților de service, poți stabili programe de lucru și poți aloca sarcini atât pe divizii cât și la nivel individual.
- Solicitările clienților– Gestionează ofertele pentru automobile noi sau rulate, pentru piese sau servicii, vizite în showroom și programări la de test drive.
- Flota de vehicule– Identificator unic, număr de kilometri, tip regim de garanție, condiții de revizie, ITP, CASCO sau RCA.
Procese Administrate
- Managementul Leadurilor– Optimizează și gestionează procesele de generare de leaduri, asigurând rentabilitatea investițiilor de marketing și promovare.
- Gestionarea flotelor auto– Ai o viziune de ansamblu asupra componenței parcului auto, istoricului vehiculelor, notificări periodice și portal de Customer Support.
- Marketing – Identifici produsele și serviciile potrivite fiecărui client și creezi campanii de marketing cu abordare segmentată în funcție de nevoile selectate. Automatizezi procesele de retenție și loializare a clienților, primești sugestii pentru vânzarea grupată a serviciilor și primești alerte pentru reînnoinrea abonamentelor.
- Vânzări– Gestionezi procesele de vânzare, pipeline-urile și automatiza canalele de comunicare. Generezi rapoarte complete și analize complexe pentru a înțelege mai bine indicatorii cheie de performanță.
- Suport Clienți– Eficientizezi operațiunile de răspuns la solicitările clienților și automatizezi procesele din call center, oferind suport rapid pe toate canalele digitale.
- Debt Collection– Gestionezi automatizat și asistat procesele de recuperare a creanțelor.
Utilizatorii soluției
Vânzări
Marketing
Service
Financiar
Ce spun clienții noștri
CRM performant
“Apreciem modul în care Linksoft a înțeles procesele de business și a știut să se adapteze cerințelor noastre de calitate, astfel încât acum dispunem de un CRM operațional foarte performant care ne ajută să urmărim mai bine și mai repede nevoile celor peste 5000 de clienți și să gestionăm lead-urile din baze de date externe prin filtrare automată în baza criteriilor prestabilite.”
Bob De Man, CEO Raiffeisen Leasing
Succes in parteneriat
“Succesul implementării soluțiilor software de business este determinat de dedicarea, expertiza și profesionalismul partenerului de implementare. Echipa Linksoft a demonstrat acest lucru în decursul anilor de colaborare.”
Claudiu Arion, CIO Mercedes-Benz Romania
Cerinte specifice de business
“Soluția Microsoft Dynamics CRM implementată de către echipa Linksoft a reușit să răspundă exact cerințelor noastre specifice de business, atât pentru procesele de comercializare a semințelor pentru cultură mare și plante furajere, cât și pentru obținerea unei imagini complete asupra clienților și gestionarea echipei de vânzări din teren.”
Mihail Serban, Marketing Manager Caussade Semences
Moment important in medicina
"Împreună cu Linksoft am implementat și continuăm să dezvoltăm platforma CRM conform specificului nostru de activitate. Principalele beneficii pe care platforma CRM ni le oferă sunt imaginea de ansamblu asupra pacientului și istoricului său într-un singur loc, rapoartele de date relevante și actualizate, precum și procesele de vânzări automatizate."
Cosmin Panaete, Business Processes Director Regina Maria