CRM Financiar
O soluție completă de business perfect adaptată
pentru integrarea volumelor imense de date
Provocările mediului financiar
Instituțiile financiare sunt supuse presiunii de creștere continuă a calității serviciilor pentru clienți prin scaderea timpului total de prelucrare a dosarelor clienților, de la primirea cererii clientului pâna la accesarea de către acesta a produsului financiar dorit, fie că este vorba de un leasing sau de un credit bancar.
Prin urmare, pentru a procesa mai multe contracte și documentația aferentă fără a compromite calitatea serviciilor și a păstra în același timp costurile operaționale la un nivel scăzut, te putem ajuta cu soluții inteligente care să contribuie direct la creșterea productivității personalului și la optimizarea portofliului de produse și servicii.
Entități gestionate
- Clienți– Gestionează clienții, segmentați în clienți corporate sau persoane fizice, utilizând o soluție completă care îți oferă funcționalitate specifică în funcție de profilul clientului și istoricul acestuia.
- Catalog de produse și servicii– Crează un catalog de produse adaptabil și permite software-ului nostru să recomande servicii bazate pe profilul clienților, istoricul acestora și analize detaliate ale riscurilor.
- Locații și parteneriate– Crează o bază de date centralizată care stochează informațiile provenite de la toate locațiile tale și ale partenerilor, asigurând standarde uniforme de calitate la toate nivelurile afacerii tale.
Procese Administrate
- Managementul Leadurilor– Optimizează și gestionează procesele de generare de leaduri, asigurând rentabilitatea investițiilor de marketing și promovare.
- Account Management– Ai o viziune de ansamblu asupra portofoliului de clienți și poți configura notificări pentru a te ajuta să gestionezi mai eficient solicitările acestora.
- Vânzări– Gestionează procesele de vânzare, pipeline-urile și automatizați canalele de comunicare. Generează rapoarte complete și analize complexe pentru a înțelege mai bine indicatorii cheie de performanță.
- Customer Support– Optimizează timpul de răspuns la solicitările clienților prin automatizarea proceselor de call center și prin implementarea unui sistem de asistență inovator pe toate canalele disponibile.
- Marketing– Identifică produsele și serviciile potrivite fiecărui client și crează campanii de marketing cu abordare segmentată în funcție de nevoile selectate. Automatizezi procesele de retenție și loializare a pacienților, primești sugestii pentru vânzarea grupată a serviciilor medicale și alerte pentru reînnoinrea abonamentelor.
- Debt Collection– Crează un sistem automatizat de recuperare a datoriilor, care trimite alerte și notificări automate, păstrând informațiile privitoare la datoriile identificate pentru analiza viitoare a riscurilor.
Utilizatorii soluției
Vânzări
Marketing
Product Manager
Financiar
Ce spun clienții noștri
CRM performant
“Apreciem modul în care Linksoft a înțeles procesele de business și a știut să se adapteze cerințelor noastre de calitate, astfel încât acum dispunem de un CRM operațional foarte performant care ne ajută să urmărim mai bine și mai repede nevoile celor peste 5000 de clienți și să gestionăm lead-urile din baze de date externe prin filtrare automată în baza criteriilor prestabilite.”
Bob De Man, CEO Raiffeisen Leasing
Succes in parteneriat
“Succesul implementării soluțiilor software de business este determinat de dedicarea, expertiza și profesionalismul partenerului de implementare. Echipa Linksoft a demonstrat acest lucru în decursul anilor de colaborare.”
Claudiu Arion, CIO Mercedes-Benz Romania
Cerinte specifice de business
“Soluția Microsoft Dynamics CRM implementată de către echipa Linksoft a reușit să răspundă exact cerințelor noastre specifice de business, atât pentru procesele de comercializare a semințelor pentru cultură mare și plante furajere, cât și pentru obținerea unei imagini complete asupra clienților și gestionarea echipei de vânzări din teren.”
Mihail Serban, Marketing Manager Caussade Semences
Moment important in medicina
"Împreună cu Linksoft am implementat și continuăm să dezvoltăm platforma CRM conform specificului nostru de activitate. Principalele beneficii pe care platforma CRM ni le oferă sunt imaginea de ansamblu asupra pacientului și istoricului său într-un singur loc, rapoartele de date relevante și actualizate, precum și procesele de vânzări automatizate."
Cosmin Panaete, Business Processes Director Regina Maria