CRM Financiar

O soluție completă de business perfect adaptată
pentru integrarea volumelor imense de date

Provocările mediului financiar


Instituțiile financiare sunt supuse presiunii de creștere continuă a calității serviciilor pentru clienți prin scaderea timpului total de prelucrare a dosarelor clienților, de la primirea cererii clientului pâna la accesarea de către acesta a produsului financiar dorit, fie că este vorba de un leasing sau de un credit bancar.

Prin urmare, pentru a procesa mai multe contracte și documentația aferentă fără a compromite calitatea serviciilor și a păstra în același timp costurile operaționale la un nivel scăzut, te putem ajuta cu soluții inteligente care să contribuie direct la creșterea productivității personalului și la optimizarea portofliului de produse și servicii.

Entități gestionate

  • Clienți– Gestionează clienții, segmentați în clienți corporate sau persoane fizice, utilizând o soluție completă care îți oferă funcționalitate specifică în funcție de profilul clientului și istoricul acestuia.
  • Catalog de produse și servicii– Crează un catalog de produse adaptabil și permite software-ului nostru să recomande servicii bazate pe profilul clienților, istoricul acestora și analize detaliate ale riscurilor.
  • Locații și parteneriate– Crează o bază de date centralizată care stochează informațiile provenite de la toate locațiile tale și ale partenerilor, asigurând standarde uniforme de calitate la toate nivelurile afacerii tale.

Procese Administrate

  • Managementul Leadurilor– Optimizează și gestionează procesele de generare de leaduri, asigurând rentabilitatea investițiilor de marketing și promovare.
  • Account Management– Ai o viziune de ansamblu asupra portofoliului de clienți și poți configura notificări pentru a te ajuta să gestionezi mai eficient solicitările acestora.
  • Vânzări– Gestionează procesele de vânzare, pipeline-urile și automatizați canalele de comunicare. Generează rapoarte complete și analize complexe pentru a înțelege mai bine indicatorii cheie de performanță.
  • Customer Support– Optimizează timpul de răspuns la solicitările clienților prin automatizarea proceselor de call center și prin implementarea unui sistem de asistență inovator pe toate canalele disponibile.
  • Marketing– Identifică produsele și serviciile potrivite fiecărui client și crează campanii de marketing cu abordare segmentată în funcție de nevoile selectate. Automatizezi procesele de retenție și loializare a pacienților, primești sugestii pentru vânzarea grupată a serviciilor medicale și alerte pentru reînnoinrea abonamentelor.
  • Debt Collection– Crează un sistem automatizat de recuperare a datoriilor, care trimite alerte și notificări automate, păstrând informațiile privitoare la datoriile identificate pentru analiza viitoare a riscurilor.

Utilizatorii soluției


Vânzări

Marketing

Product Manager

Financiar

Ce spun clienții noștri


Contactează-ne acumlasă-ne un mesaj și unul din consultanții noștri te va contacta în mai puțin de 24 de ore