CRM Medical
Gestionează pacienții și procesele mai eficient
utilizând instrumente inovatoare.
Provocările domeniului medical
În piața concurențială medicală locală, gama de servicii este cea care poate diferenția compania ta, atât din punct de vedere calitativ, cât și cantitativ (puncte de lucru, specialități medicale, investigații, cabinete, servicii). La baza businessului medical de calitate stă grija fața de pacienți și identificarea cât mai precisă a nevoilor acestora, personalizarea abordării fiecărui caz. Pentru ăa știm deja specificul industriei și am configurat deja aplicații care au contribuit real la creșterea afacerilor medicale, iți venim în ajutor implementâm soluția ideală în cel mai scurt timp, cu rezultate optime. Astfel tu iți vei putea petrece timpul mai eficient concentrându-te asupra actului medical.
Entități gestionate
- Clienții– Gestionează pacienții și contractele de asigurări pentru companii utilizând o soluție completă care îți oferă funcționalitate specifică în funcție de profilul clientului.
- Catalog de produse medicale– Gestionează abonamentele medicale, programează nașterile și operațiile, stochează rezultatele de laborator și imagistică și crează politici de preț pe baza detaliilor specifice ale clientului.
- Locații si parteneriate– Crează o baza de date centralizată care stochează informațiile provenite de la toate locațiile tale și ale partenerilor, asigurând standarde uniforme de calitate la toate nivelele afacerii tale.
- Medici– Generează profiluri pentru medici, programează proceduri medicale și gestionează mai bine relațiile medic-pacient.
Procese Administrate
- Managementul Leadurilor– Optimizează și gestionează procesele de generare de leaduri, asigurând rentabilitatea investițiilor de marketing și promovare.
- Account Management– Ai o viziune de ansamblu asupra portofoliului de clienți și poți configura notificări pentru a te ajuta să gestionezi mai eficient solicitările acestora.
- Vânzări– Gestionează procesele de vânzare, pipeline-urile și automatizați canalele de comunicare. Generează rapoarte complete și analize complexe pentru a înțelege mai bine indicatorii cheie de performanță.
- Customer Support– Optimizează timpul de răspuns la solicitările clienților prin automatizarea proceselor de call center și prin implementarea unui sistem de asistență inovator pe toate canalele disponibile.
- Marketing– Identifică produsele și serviciile potrivite fiecărui client și crează campanii de marketing cu abordare segmentată în funcție de nevoile selectate. Automatizezi procesele de retenție și loializare a pacienților, primești sugestii pentru vânzarea grupată a serviciilor medicale și alerte pentru reînnoinrea abonamentelor.
Utilizatorii Soluției
Vânzări
Marketing
Medicii
Pacienții
Ce spun clienții nostri
CRM performant
“Apreciem modul în care Linksoft a înțeles procesele de business și a știut să se adapteze cerințelor noastre de calitate, astfel încât acum dispunem de un CRM operațional foarte performant care ne ajută să urmărim mai bine și mai repede nevoile celor peste 5000 de clienți și să gestionăm lead-urile din baze de date externe prin filtrare automată în baza criteriilor prestabilite.”
Bob De Man, CEO Raiffeisen Leasing
Succes in parteneriat
“Succesul implementării soluțiilor software de business este determinat de dedicarea, expertiza și profesionalismul partenerului de implementare. Echipa Linksoft a demonstrat acest lucru în decursul anilor de colaborare.”
Claudiu Arion, CIO Mercedes-Benz Romania
Cerinte specifice de business
“Soluția Microsoft Dynamics CRM implementată de către echipa Linksoft a reușit să răspundă exact cerințelor noastre specifice de business, atât pentru procesele de comercializare a semințelor pentru cultură mare și plante furajere, cât și pentru obținerea unei imagini complete asupra clienților și gestionarea echipei de vânzări din teren.”
Mihail Serban, Marketing Manager Caussade Semences
Moment important in medicina
"Împreună cu Linksoft am implementat și continuăm să dezvoltăm platforma CRM conform specificului nostru de activitate. Principalele beneficii pe care platforma CRM ni le oferă sunt imaginea de ansamblu asupra pacientului și istoricului său într-un singur loc, rapoartele de date relevante și actualizate, precum și procesele de vânzări automatizate."
Cosmin Panaete, Business Processes Director Regina Maria
Studiu de Caz
Regina Maria.
Parteneri in implementarea platformei proprii CRM pentru cresterea productivității.