CRM Medical

Gestionează pacienții și procesele mai eficient
utilizând instrumente inovatoare.

Provocările domeniului medical


În piața concurențială medicală locală, gama de servicii este cea care poate diferenția compania ta, atât din punct de vedere calitativ, cât și cantitativ (puncte de lucru, specialități medicale, investigații, cabinete, servicii). La baza businessului medical de calitate stă grija fața de pacienți și identificarea cât mai precisă a nevoilor acestora, personalizarea abordării fiecărui caz. Pentru ăa știm deja specificul industriei și am configurat deja aplicații care au contribuit real la creșterea afacerilor medicale, iți venim în ajutor  implementâm soluția ideală în cel mai scurt timp, cu rezultate optime. Astfel tu iți vei putea petrece timpul mai eficient concentrându-te asupra actului medical.

Entități gestionate

  • Clienții– Gestionează pacienții și contractele de asigurări pentru companii utilizând o soluție completă care îți oferă funcționalitate specifică în funcție de profilul clientului.
  • Catalog de produse medicale– Gestionează abonamentele medicale, programează nașterile și operațiile, stochează rezultatele de laborator și imagistică și crează politici de preț pe baza detaliilor specifice ale clientului.
  • Locații si parteneriate– Crează o baza de date centralizată care stochează informațiile provenite de la toate locațiile tale și ale partenerilor, asigurând standarde uniforme de calitate la toate nivelele afacerii tale.
  • Medici– Generează profiluri pentru medici, programează proceduri medicale și gestionează mai bine relațiile medic-pacient.

Procese Administrate

  • Managementul Leadurilor– Optimizează și gestionează procesele de generare de leaduri, asigurând rentabilitatea investițiilor de marketing și promovare.
  • Account Management– Ai o viziune de ansamblu asupra portofoliului de clienți și poți configura notificări pentru a te ajuta să gestionezi mai eficient solicitările acestora.
  • Vânzări– Gestionează procesele de vânzare, pipeline-urile și automatizați canalele de comunicare. Generează rapoarte complete și analize complexe pentru a înțelege mai bine indicatorii cheie de performanță.
  • Customer Support– Optimizează timpul de răspuns la solicitările clienților prin automatizarea proceselor de call center și prin implementarea unui sistem de asistență inovator pe toate canalele disponibile.
  • Marketing– Identifică produsele și serviciile potrivite fiecărui client și crează campanii de marketing cu abordare segmentată în funcție de nevoile selectate. Automatizezi procesele de retenție și loializare a pacienților, primești sugestii pentru vânzarea grupată a serviciilor medicale și alerte pentru reînnoinrea abonamentelor.

Utilizatorii Soluției


Vânzări

Marketing

Medicii

Pacienții

Ce spun clienții nostri


Studiu de Caz

Regina Maria.

Parteneri in implementarea platformei proprii CRM pentru cresterea productivității.

Contactează-ne acumlasă-ne un mesaj și unul din consultanții noștri te va contacta în mai puțin de 24 de ore