CRM Imobiliar

Analizează, gestionează și optimizează
portofoliul tau de proprietăți.

Preia conducerea în drumul spre transformarea digitală


La nivel global, indiferent de domeniu, este un lucru unanim acceptat ca solicitările clienților să fie din ce în ce mai numeroase și diversificate. Cu atât mai mult în piața imobiliară unde dinamismul este extrem de accentuat, iar factori precum localizarea, seriozitatea și reputația dezvoltatorului sau conceptul de locuintă sau spațiu comercial contează din ce în ce mai mult.

Soluțiile Microsoft Dynamics CRM pentru imobiliare oferă o vedere de ansamblu asupra portofoliului tău de proprietăți, precum și posibilitatea de a gestiona liste de clienți pentru fiecare proprietate. Totodată, ai posibilitatea de a segmenta clienții potențiali utilizand criterii specifice și de a desfășura campanii de marketing adaptate fiecărui segment în parte.

Entități gestionate

  • Clienți– Gestionează clienții, segmentați în clienți corporate sau persoane fizice, utilizând o soluție completă care îți oferă funcționalitate specifică în funcție de profilul clientului și istoricul acestuia.
  • Portofoliu de proprietăți –Poți analiza proprietățile pe care le ai în gestiune, utilizând grafice și rapoarte complexe despre valoarea proprietății, clienții potențiali ai fiecărei locații, surse potențiale de creditare și multe altele.
  • Catalog de servicii– Gestionezi serviciile oferite pentru fiecare proprietate în parte precum garanții, condiții de închiriere și vâzare sau reparații daune.
  • Furnizori de servicii auxiliare– Poți integra și gestiona partenerii, precum și furnizorii de utilitați, serviciile de pază, curățenie sau peisagistică.

Procese Administrate

  • Gestionarea Activelor– Fie că vorbim despre monitorizarea contoarelor, verificări periodice sau activități de mentenanță, ai acces la instrumente puternice pentru a te ajuta în menținerea în condiție perfectă a activelor tale.
  • Vânzări– Gestionezi procesele de vânzare, pipeline-urile și automatiza canalele de comunicare. Generezi rapoarte complete și analize complexe pentru a înțelege mai bine indicatorii cheie de performanță.
  • Suport Clienți– Eficientizezi operațiunile de răspuns la solicitările clienților și automatizezi procesele din call center, oferind suport rapid pe toate canalele digitale.
  • Marketing – Identifici produsele și serviciile potrivite fiecărui client și creezi campanii de marketing cu abordare segmentată în funcție de nevoile selectate. Automatizezi procesele de retenție și loializare a clienților, primești sugestii pentru vânzarea grupată a serviciilor și primești alerte pentru reînnoinrea abonamentelor.

Utilizatorii soluției


Vânzări

Marketing

Suport Clienți

Ce spun clienții noștri


Contactează-ne acumlasă-ne un mesaj și unul din consultanții noștri te va contacta în mai puțin de 24 de ore