CRM Imobiliar
Analizează, gestionează și optimizează
portofoliul tau de proprietăți.
Preia conducerea în drumul spre transformarea digitală
La nivel global, indiferent de domeniu, este un lucru unanim acceptat ca solicitările clienților să fie din ce în ce mai numeroase și diversificate. Cu atât mai mult în piața imobiliară unde dinamismul este extrem de accentuat, iar factori precum localizarea, seriozitatea și reputația dezvoltatorului sau conceptul de locuintă sau spațiu comercial contează din ce în ce mai mult.
Soluțiile Microsoft Dynamics CRM pentru imobiliare oferă o vedere de ansamblu asupra portofoliului tău de proprietăți, precum și posibilitatea de a gestiona liste de clienți pentru fiecare proprietate. Totodată, ai posibilitatea de a segmenta clienții potențiali utilizand criterii specifice și de a desfășura campanii de marketing adaptate fiecărui segment în parte.
Entități gestionate
- Clienți– Gestionează clienții, segmentați în clienți corporate sau persoane fizice, utilizând o soluție completă care îți oferă funcționalitate specifică în funcție de profilul clientului și istoricul acestuia.
- Portofoliu de proprietăți –Poți analiza proprietățile pe care le ai în gestiune, utilizând grafice și rapoarte complexe despre valoarea proprietății, clienții potențiali ai fiecărei locații, surse potențiale de creditare și multe altele.
- Catalog de servicii– Gestionezi serviciile oferite pentru fiecare proprietate în parte precum garanții, condiții de închiriere și vâzare sau reparații daune.
- Furnizori de servicii auxiliare– Poți integra și gestiona partenerii, precum și furnizorii de utilitați, serviciile de pază, curățenie sau peisagistică.
Procese Administrate
- Gestionarea Activelor– Fie că vorbim despre monitorizarea contoarelor, verificări periodice sau activități de mentenanță, ai acces la instrumente puternice pentru a te ajuta în menținerea în condiție perfectă a activelor tale.
- Vânzări– Gestionezi procesele de vânzare, pipeline-urile și automatiza canalele de comunicare. Generezi rapoarte complete și analize complexe pentru a înțelege mai bine indicatorii cheie de performanță.
- Suport Clienți– Eficientizezi operațiunile de răspuns la solicitările clienților și automatizezi procesele din call center, oferind suport rapid pe toate canalele digitale.
- Marketing – Identifici produsele și serviciile potrivite fiecărui client și creezi campanii de marketing cu abordare segmentată în funcție de nevoile selectate. Automatizezi procesele de retenție și loializare a clienților, primești sugestii pentru vânzarea grupată a serviciilor și primești alerte pentru reînnoinrea abonamentelor.
Utilizatorii soluției
Vânzări
Marketing
Suport Clienți
Ce spun clienții noștri
CRM performant
“Apreciem modul în care Linksoft a înțeles procesele de business și a știut să se adapteze cerințelor noastre de calitate, astfel încât acum dispunem de un CRM operațional foarte performant care ne ajută să urmărim mai bine și mai repede nevoile celor peste 5000 de clienți și să gestionăm lead-urile din baze de date externe prin filtrare automată în baza criteriilor prestabilite.”
Bob De Man, CEO Raiffeisen Leasing
Succes in parteneriat
“Succesul implementării soluțiilor software de business este determinat de dedicarea, expertiza și profesionalismul partenerului de implementare. Echipa Linksoft a demonstrat acest lucru în decursul anilor de colaborare.”
Claudiu Arion, CIO Mercedes-Benz Romania
Cerinte specifice de business
“Soluția Microsoft Dynamics CRM implementată de către echipa Linksoft a reușit să răspundă exact cerințelor noastre specifice de business, atât pentru procesele de comercializare a semințelor pentru cultură mare și plante furajere, cât și pentru obținerea unei imagini complete asupra clienților și gestionarea echipei de vânzări din teren.”
Mihail Serban, Marketing Manager Caussade Semences
Moment important in medicina
"Împreună cu Linksoft am implementat și continuăm să dezvoltăm platforma CRM conform specificului nostru de activitate. Principalele beneficii pe care platforma CRM ni le oferă sunt imaginea de ansamblu asupra pacientului și istoricului său într-un singur loc, rapoartele de date relevante și actualizate, precum și procesele de vânzări automatizate."
Cosmin Panaete, Business Processes Director Regina Maria