CRM Retail și Distribuție

Gestionează activitățile de vânzare oferind o viziune de
ansamblu asupra stocurilor clienților și partenerilor

Primii pași spre viitorul tău digital


Tehnologia modernă, instrumentele informatice simple și cu adevărat eficiente sunt absolut necesare astăzi. Firmele din retail și distribuție sunt obligate în permanență să-și crească eficiența operațională, să monitorizeze și să îmbunătățească procesele de vânzări, livrare, depozitare, aprovizionare și cash-flow.

Folosind soluția Microsoft Dynamics CRM, companiile din Retail și Distribuție își pot adapta strategia în timp real, ținând cont de informațiile concrete asupra clienților și nevoilor acestora. Dynamics CRM este platforma capabilă să ofere informațiile interconectate și permite eficientizarea maximă a fluxurilor operaționale din mai multe departamente ale companiei.

Entități gestionate

  • Clienți– Gestionează clienții, segmentați în clienți corporate sau persoane fizice, utilizând o soluție completă care îți oferă funcționalitate specifică în funcție de profilul clientului și istoricul acestuia.
  • Portofoliu de produse– Ai acces la detalii complete despre produse aflate la vânzare precum și o viziune de ansamblu asupra stocurilor existente.
  • Catalog de servicii– Gestionezi serviciile auxiliare asociate procesului de vânzare, condițiile de garanție sau politici de retur.
  • Colaboratori– Poți integra și gestiona partenerii, vizualizându-ți procesele de business și stocurile disponibile în fiecare dintre locațiile care nu se află în gestiunea ta.

Procese Administrate

  • Vânzări– Gestionezi procesele de vânzare, pipeline-urile și automatiza canalele de comunicare. Generezi rapoarte complete și analize complexe pentru a înțelege mai bine indicatorii cheie de performanță.
  • Suport Clienți– Eficientizezi operațiunile de răspuns la solicitările clienților și automatizezi procesele din call center, oferind suport rapid pe toate canalele digitale.
  • Marketing – Identifici produsele și serviciile potrivite fiecărui client și creezi campanii de marketing cu abordare segmentată în funcție de nevoile selectate. Automatizezi procesele de retenție și loializare a clienților, primești sugestii pentru vânzarea grupată a serviciilor și primești alerte pentru reînnoinrea abonamentelor.

Utilizatorii soluției


Sales

Suport Clienți

Marketing

Ce spun clienții noștri


Contactează-ne acumlasă-ne un mesaj și unul din consultanții noștri te va contacta în mai puțin de 24 de ore