CRM Retail și Distribuție
Gestionează activitățile de vânzare oferind o viziune de
ansamblu asupra stocurilor clienților și partenerilor
Primii pași spre viitorul tău digital
Tehnologia modernă, instrumentele informatice simple și cu adevărat eficiente sunt absolut necesare astăzi. Firmele din retail și distribuție sunt obligate în permanență să-și crească eficiența operațională, să monitorizeze și să îmbunătățească procesele de vânzări, livrare, depozitare, aprovizionare și cash-flow.
Folosind soluția Microsoft Dynamics CRM, companiile din Retail și Distribuție își pot adapta strategia în timp real, ținând cont de informațiile concrete asupra clienților și nevoilor acestora. Dynamics CRM este platforma capabilă să ofere informațiile interconectate și permite eficientizarea maximă a fluxurilor operaționale din mai multe departamente ale companiei.
Entități gestionate
- Clienți– Gestionează clienții, segmentați în clienți corporate sau persoane fizice, utilizând o soluție completă care îți oferă funcționalitate specifică în funcție de profilul clientului și istoricul acestuia.
- Portofoliu de produse– Ai acces la detalii complete despre produse aflate la vânzare precum și o viziune de ansamblu asupra stocurilor existente.
- Catalog de servicii– Gestionezi serviciile auxiliare asociate procesului de vânzare, condițiile de garanție sau politici de retur.
- Colaboratori– Poți integra și gestiona partenerii, vizualizându-ți procesele de business și stocurile disponibile în fiecare dintre locațiile care nu se află în gestiunea ta.
Procese Administrate
- Vânzări– Gestionezi procesele de vânzare, pipeline-urile și automatiza canalele de comunicare. Generezi rapoarte complete și analize complexe pentru a înțelege mai bine indicatorii cheie de performanță.
- Suport Clienți– Eficientizezi operațiunile de răspuns la solicitările clienților și automatizezi procesele din call center, oferind suport rapid pe toate canalele digitale.
- Marketing – Identifici produsele și serviciile potrivite fiecărui client și creezi campanii de marketing cu abordare segmentată în funcție de nevoile selectate. Automatizezi procesele de retenție și loializare a clienților, primești sugestii pentru vânzarea grupată a serviciilor și primești alerte pentru reînnoinrea abonamentelor.
Utilizatorii soluției
Sales
Suport Clienți
Marketing
Ce spun clienții noștri
CRM performant
“Apreciem modul în care Linksoft a înțeles procesele de business și a știut să se adapteze cerințelor noastre de calitate, astfel încât acum dispunem de un CRM operațional foarte performant care ne ajută să urmărim mai bine și mai repede nevoile celor peste 5000 de clienți și să gestionăm lead-urile din baze de date externe prin filtrare automată în baza criteriilor prestabilite.”
Bob De Man, CEO Raiffeisen Leasing
Succes in parteneriat
“Succesul implementării soluțiilor software de business este determinat de dedicarea, expertiza și profesionalismul partenerului de implementare. Echipa Linksoft a demonstrat acest lucru în decursul anilor de colaborare.”
Claudiu Arion, CIO Mercedes-Benz Romania
Cerinte specifice de business
“Soluția Microsoft Dynamics CRM implementată de către echipa Linksoft a reușit să răspundă exact cerințelor noastre specifice de business, atât pentru procesele de comercializare a semințelor pentru cultură mare și plante furajere, cât și pentru obținerea unei imagini complete asupra clienților și gestionarea echipei de vânzări din teren.”
Mihail Serban, Marketing Manager Caussade Semences
Moment important in medicina
"Împreună cu Linksoft am implementat și continuăm să dezvoltăm platforma CRM conform specificului nostru de activitate. Principalele beneficii pe care platforma CRM ni le oferă sunt imaginea de ansamblu asupra pacientului și istoricului său într-un singur loc, rapoartele de date relevante și actualizate, precum și procesele de vânzări automatizate."
Cosmin Panaete, Business Processes Director Regina Maria