CRM Utilități

O soluție completă de business perfect adaptată
pentru integrarea volumelor imense de date

Provocările mediului


După mai mult de 10 ani de liberalizarea pieței energetice locale, libertatea consumatorilor de a-și alege un furnizor de utilități a schimbat radical modelul de afaceri pentru companiile din acest domeniu. Soluțiile IT au devenit esențiale în managementul distribuției de utilități , planificarea capacității de producție , monitorizarea consumurilor sau relațiilor cu clienții.

Companiile din sectorul energiei și al utilităților se confruntă constant cu provocări complexe în toate ariile, cu atât mai mult în relația cu clienții și prospecții – fluctuații economice, modificări în cadrul de reglementare, diferențe de consum și planificare. În aceste condiții, este vitală utilizarea unei platforme care să permită gestionarea și adaptarea rapidă a fluxurilor operaționale.

Entități gestionate

  • Clienți– Gestionează clienții, segmentați în clienți corporate sau persoane fizice, utilizând o soluție completă care iți oferă funcționalitate specifică în funcție de profilul clientului și istoricul acestuia.
  • Lead-uri – Crează profiluri pentru leadurile generate și urmărește traseul acestora de la prima interacțiune și până la finalizarea vânzării.
  • Catalog de produse si servicii– Creați un catalog de produse adaptabil și permiteți software-ului nostru să recomande servicii bazate pe profilul clienților, istoricul acestora și analize detaliate ale riscurilor.
  • Parteneri– Permite partenerilor tăi din teren sa genereze contracte la sediul clienților, cu o singură apăsare de buton și cu minim de timp investit.
  • Tarife– Intreținerea periodică a prețurilor de distribuție, transport, energie reactivă în funcție de distribuitor, utilitate , categorie de consum sau nivel de tensiune. De asemenea, poți analiza costurile de achizitie, furnizare, rezervare capacitate, tarif mediu rezervare capacitate și indicii de capacitate orară rezervată.

Procese Administrate

  • Presales – Analizați evaluările zonelor, procedurile de instalare, costurile de punere în funcțiune, controalele periodice și multe altele.
  • Vânzări – Gestionați procesele de vânzare, pipeline-urile și automatizați canalele de comunicare. Generați rapoarte complete și analize complexe pentru a înțelege mai bine indicatorii cheie de performanță.
  • After-Sales – Aveți o imagine de ansamblu asupra termenilor și condițiilor de garanție, cererilor de reparații și a uzurii echipamentelor.
  • Ofertare și negociere – Inițiați fluxuri de aprobare automată pentru negocierile cu clienții mari, ce presupun o modificare a prețurilor de listă.
  • Analiza riscului – Automatizați procedurile de analiză a riscurilor și permiteți software-ului nostru să scaneze profilurile clienților pentru a oferi consultanților dumneavoastră cele mai bune propuneri de contracte, în vederea minimizării pierderilor monetare.
  • Generare automată de contracte – Generați șabloane de contract și acte adiționale, reziliați cu ușurință contractele și eliminați timpul pierdut la întocmirea documentelor.

Utilizatorii soluției


Sales

After-Sales

Customer Support

Financiar

Ce spun clienții nostri


Contactează-ne acumlasă-ne un mesaj si unul din consultanții noștri te va contacta in mai puțin de 24 de ore