Dynamics 365 Field Service
Oferă experiențe excepționale clienților, trimite resursa
potrivită la locul potrivit, în momentul potrivit.
Activitate de service fără sincope
Proiectat pentru companiile care desfășoară servicii la domiciliul sau la sediul clienților (instalare, întreținere sau care răspund la problemele de întrerupere / rezolvare), Microsoft Dynamics 365 Field Service oferă o serie de caracteristici ce permit echipelor să funcționeze eficient, folosind o platformă unitară. Microsoft Dynamics 365 Field Service este inclus în pachetul Dynamics 365 Service și dă posibilitatea companiilor să ofere clienților o experiență inedită de service și să gestioneze rapid și eficient blocajele apărute în procesele de afaceri.
De ce sa iți gestionezi activitățile cu Dynamics 365 Field Service?
Optimizează Resursele
- Inventar, componente și logistică– Ai actualizări în timp real și date exacte despre starea inventarului. Poți repeta comenzi precedente direct din interfața platformei.
- Administrează bunurile și echipamentele firmei– Gestionați eficient toate garanțiile echipamentelor din teren și programați revizii obligatorii și opționale.
- Programari automatizate– Automatizați programarea în service în funcție de inventar, abilitățile angajaților, preferințe și priorități.
- Cursivitate– Monitorizați consumul de consumabile esențiale la toate nivelurile, de la depozitul central, până la stocul curent al tehnicienilor.


Eficiență Operațională
- Gestionarea echipei– Administrează rapid și eficient sarcinile în curs, începând încă de la crearea taskului, desfășurarea procesului și până la analiză după finalizare.
- Mobilitate si rute optime– Optimizează rutele de deplasare spre locațiile de service și oferă tehnicienilor din teren informațiile necesare din back-office.
- Date complete despre clienți– Organizează eficient informațiile despre clienți într-o platforma unică. Ai acces la informații complexe precum garanții și drepturile clienților, restanțe de plată și fișe de service.
- Portal pentru clienți– Pune la dispoziția clienților posibilitatea de a urmări activitățile de service și de a programa intervenții printr-un portal dedicat.
Digitalizere
- Date analititce– Ai toate informațiile de care ai nevoie într-un singur loc, iar datele analitice și indicatorii de performanță sunt la îndemână oricând, pentru a putea lua decizii rapide.
- Acces de pe device-uri mobile– Tehnicienii și agenții de teren se vor bucură de mobilitate maximă, Microsoft Dynamics Field Service fiind compatibil cu toate device-urile mobile.
- Comunicare cu clienții– Oferă informări, posibilități de programare sau ajustare a intervențiilor stabilite sau remindere clienților.
- Previzionare cu acuratețe– Folosește previziunile inteligente pentru a spori rata de remediere de la prima intervenție.

Beneficiile membrilor companiei
General Manager
Managerii pot folosi vizibilitatea extinsă a pieselor și echipamentelor, pot dimensiona corespunzător resursele. Astfel vor avea acces la cea mai bună soluție pentru reducerea costurilor și creșterea profitabilității.
Manager
Cu ajutorul Microsoft Dynamics 365 CRM Field Service, acesta poate eficientiza operațiile de stock management și gestiona optim echipele din teren.
Angajat
Automatizarea operațiunilor de teren permite mărirea suprafeței pe care o poți acoperi și o mai bună gestionare a activității tale.