Campanii de email marketing atragatoare si eficiente cu Dynamics 365
E-mailul este o componenta-cheie a celor mai multe campanii de marketing online. Utilizarea Microsoft Dynamics 365 pentru campaniile de email marketing permite crearea rapida a mesajelor atragatoare, bazate pe sabloane profesionale si care pot fi particularizate.
E-mail marketing in Dynamics 365 functioneaza destul de diferit comparativ cu e-mailul standard Outlook pe care il utilizati deja. Iata cateva dintre cele mai importante diferente:
- Mesaje individuale pentru segmente de audienta
E-mailurile din campaniile de marketing nu sunt simple mesaje standard cu liste interminabile To sau Cc. Listele lungi de destinatari sunt greu de gestionat si de analizat, iar mesaje de acest tip vor fi eliminate de filtrele de spam si nu vor fi livrate niciodata persoanelor dvs. de contact. Cu Dynamics 365, poti targeta o campanie de e-mail marketing catre un anumit segment de audienta prestabilit conform nevoilor tale, dar fiecare mesaj este personalizat pentru fiecare destinatar si trimis, pe rand, de organizatie catre destinatar. - Continut personalizat si dinamic
E-mailurile pot fi configurate astfel incat sa fie incluse informatii personalizate pentru fiecare destinatar. De exemplu, fiecare mesaj trimis poate include numele destinatarului sau alt continut care variaza in functie de genul si locatia destinatarului, starea preferata a clientului sau alte informatii din baza cu persoane de contact. In acest fel poti imbunatati in mare masura ratele de deschidere si de raspuns. - Mesajele de e-mail marketing sunt gazduite pe serverul dvs. Dynamics 365; asadar, trebuie mai degraba sa treceti in „modul live” decat sa trimiteti mesaje.
Mesajul live este activat pentru a fi utilizat de serverul Dynamics 365, gata de a fi personalizat si trimis la destinatari individuali ori de cate ori este necesar. - Continutul obligatoriu si verificarea automata a erorilor imbunatatesc capacitatea de livrare si asigura conformitatea
In momentul lansarii oricarei campanii de e-mail marketing, Dynamics 365 cauta erorile tehnice comune pentru a se asigura ca este inclus intregul continut obligatoriu. Continutul obligatoriu include caracteristici care vor ajuta la mentinerea reputatiei e-mailului companiei tale si caracteristicilor conforme cu standardele si reglementarile legale din majoritatea tarilor si regiunilor (spre exemplu, posibilitatile de dezabonare sau datele de contact obligatorii ale companiei). - Configurarea unui parcurs al prospectilor
Odata cu configurarea unei campanii de e-mail marketing, se pot seta variatii si actiuni standard pentru potentialele reactii ale acestora. Traiectoria clientului stabileste un segment-tinta (care este o lista de persoane de contact selectate) si include logica pentru a lucra cu acel segment. De exemplu, traiectoria clientului poate sa vizeze un segment de persoane de contact care traiesc in Bucuresti si incepe prin trimiterea unui mesaj de e-mail care anunta un eveniment in oras. Setarea clientului aplica apoi un „declansator” care separa persoanele de contact care s-au inscris pentru eveniment, de cele care nu s-au inscris; clientii care s-au inscris primesc in mod automat un e-mail de multumire, iar cei care nu s-au inscris in decurs de o saptamana vor primi un e-mail de reamintire. Acest parcurs al clientului necesita trei mesaje de e-mail (invitatie, multumiri si reamintire), poate fi configurat in Dynamics 365 inainte de a incepe rularea campaniei. - Sectiuni comune standardizate pentru multiple campanii de e-mail marketing
Pe langa capacitatea de a configura informatiile despre destinatar si alt continut dinamic, fiecare mesaj de e-mail de marketing poate, de asemenea, sa fie adaptat la diferite contexte de marketing in functie de setarile atribuite fiecarui parcurs definit al prospectului. Spre exemplu: linkuri catre pagina de suport (cum ar fi centrul de abonare), adresa postala, linkuri catre retele sociale etc. - Vizualizarea si analizarea rezultatelor mesajului
Dynamics 365 Marketing urmareste ce se intampla cu mesajul de marketing trimis si inregistreaza atunci cand fiecare persoana de contact deschide, da clic sau redirectioneaza mesajul. In acest fel, ai la dispozitie posibilitatea de a revizui rezultatele si analizele pentru aceste detalii, precum si pentru altele, grupate in functie de parcursul definit al prospectului, mesajul de e-mail, sablonul de e-mail etc.