Dynamics 365 Sales
Începe inovația digitală cu soluții de vânzări
concepute pentru ca afacerea ta să exceleze.
Transformă procesele de vânzări
Dynamics 365 Sales este un instrument de gestionare a relațiilor cu clienții special creat pentru a sprijini echipele de vânzări în activitatea lor zilnică. Funcționalitatea inteligentă îți permite să eficientizezi ciclurile de vânzare, să reduci costurile, să automatizezi procesul de vânzare, să califici clienții potențiali și multe altele. Cu aceste date pot fi create rapoarte interactive și dashboard-uri pentru a obține informații esențiale, a lua decizii strategice pe baza acestor informații și, în cele din urmă, pentru a răspunde mai eficient nevoilor clientului.
De ce să alegi Dynamics 365 Sales?
Business Insights
- Prioritizarea Lead-urilor– Prospectează și construiește pipeline-ul vânzărilor calificate folosind inteligență predictivă pentru conversie optimă.
- Analiza riscurilor și beneficiilor– Determină avantajele și dezavantajele fiecărei afaceri pentru a-ți calcula urmatorul pas și a te asigura că vinzi clientului potrivit
la momentul potrivit. - Recomandări de produse– Maximizează oportunitățile de cross și up-selling.
- Întelegerea clientului– Interacționează mai bine cu clienții pe baza analizelor în timp real.
Smart Sales
- Valorifică informații– Dă posibilitatea echipei de vânzări să livreze la adevărata valoare folosind toate datele disponibile.
- Conținut colaborativ– Minimizează timpul pierdut de echipa de vânzări pentru căutarea și crearea documentelor de vânzări personalizate.
- Procesul de vânzare– Optimizează eforturile de vânzare și utilizează procesele automate pentru rezolvarea sarcinilor repetitive utilizând cele mai bune practici.
- Integrare Social Media– Distribuie, găsește și conectează-te cu oameni și companii în Social Media pentru a genera noi lead-uri.
Relații cu clienții
- Managementul oportunităților– Clasifică lead-uri și generează vânzări rapid cu ajutorul informațiilor conectate despre piață, noutăți, evenimente.
- Mobilitatea– Vinzi rapid, oriunde ai fi, cu aplicațiile mobile Dynamics CRM pentru dispozitive mobile. În plus, poți folosi de la comenzile vocale pâna la atașarea de poze.
- Focusarea către client– Încurajează relații mai puternice între echipa de vânzări și clienți, facilitând comunicarea personalizată.
- Managementul partenerilor– Selectează, dezvoltă și întarește-ți parteneriatele prin interacțiuni mai strânse și activități mai profitabile.
Beneficiile membrilor companiei
General Manager
Cu o vedere de ansamblu asupra activităților de vânzare, Directorul Executiv poate observa mai bine starea companiei, obținând rapoarte foarte precise. Implementarea unui sistem CRM ajută la eliminarea erorilor, oferă un mediu de stocare securizat și duce la scăderea cheltuielilor pe termen lung.
Sales Manager
Prin identificarea și definirea datelor esențiale și a indicatorilor de performanță, managerul de vânzări poate gestiona ușor orice situație critică, având posibilitatea de a analiza date complexe prin intermediul soluțiilor eficiente de business.
Sales Representative
Platforma oferă acces nelimitat către un set complex de date referitoare la clienți, menite să sporească șansele de realizare a vânzărilor. Ai acces oriunde și oricând la datele clienților pentru a fi pregătit în orice moment pentru o vânzare de succes.