Comerț

Satisface-ți nevoile de cumpărare și de inventar prin implementarea tuturor
aplicațiilor fundamentale de business.

Descoperă soluții e-commerce aplicabile pe orice canal, pentru orice business!


Dynamics 365 Commerce îți oferă posibilitatea de a observa și înțelege cum funcționează ciclul unei comenzi. Începând cu optimizarea tuturor proceselor de achiziție și implementarea aplicațiilor de business fundamentale, care satisfac nevoile de achiziție și stoc: aveți șansa de a economisi atât timp, cât și resurse financiare. Un pas important spre îndeplinirea obiectivelor este de a elimina potențiale blocaje, prin activarea inteligenței robotice care să automatizeze comenzile de achiziție, dar și alte cerințe repetitive. Îmbunătățește funcțiile aplicației prin utilizarea lor constantă și poți beneficia de pe urma unor diminuări de costuri, care pot fi utilizate în alt scop. De asemenea, permite un sistem comun care să aibă în vedere o prezentare generală a tuturor achizițiilor finalizate și o vizibilitate mai mare a stocului. Accesează date importante într-un timp cât mai scurt, pentru a vizualiza istoricul achizițiilor, cât și a tranzacțiile în așteptare.

Crează mai multe experiențe de cumpărare

  • Dispui de control și vizibilitate totale cu privire la întregul ciclu de cumpărare, începând cu nivelele de stoc până la livrare.
  • Adaugă cât mai multe elemente în documentele de sales sau purchasing.
  • Ai access la o gamă variată de prețuri, înainte de a comanda, pe care să le compari cu diverși furnizori, în timp ce monitorizezi solicitările
  • Controlează achizițiie end-to-end, iar simultan te poți ocupa de actualizarea de stoc

 Pune la dispoziție companiilor un nou tip de inteligență

  • Controlează fiecare activitate a furnizorilor, de la început și până la final, iar prin legitimizarea de furnizor ai capacitatea de a adăuga toate plățile într-o interfață.
  • Automatizează activitățile ce presupun expedierea produselor precum ordinea și datele expedierii, cu scopul de a obține datele din inventar.
  • Gestionează facturile electronice și creează-le în așa fel încât să devină facturi de achiziție a furnizorilor.

 Gestionează facturarea, datele și retururile

  • Creează duplicări ale recordurilor pentru a-ți păstra informațiile intacte
  • O singură sursă de achiziție îți permite să fuzionezi diverse facturi
  • Automatizează emiterea unui raport de achiziție și prelucrează retururile după ce evidențiezi comenzile returnate.

Benefits:

  • Modulul commerce este construit pe o platformă unificată, care permite integrarea fluidă cu alte aplicații precum finanțe, lanțul de aprovizionare sau engagementul clienților.
  • Comunică deschis pe toate canalele cu clienții tăi, precum social media, aplicații mobile, siteuri e-commerce sau chiar în magazinele fizice, astfel te ajută să creezi experiențe personalizate pentru clienți
  • Prin utilizarea inteligenței artificiale și învățării automatizate (machine learning) obții insight consistent pentru a optimiza prețurile și a îmbunătăți recomandările de produse.

Funcționează excelent cu


Conformitate și securitate

Gestionează și controlează potențiale riscuri și menține, în același timp, integritatea datelor prin intermediul funcționalităților de conformitate și securitate.

Află mai multe

Management financiar

Rentabilitatea și succesul pe termen lung al unei organizații se bazează pe gestionarea financiară corectă, un rol vital în asigurarea stabilității financiare.

Află mai multe

Contactează-ne acumlasă-ne un mesaj și unul din consultanții noștri te va contacta în mai puțin de 24 de ore