Vânzări și marketing
Operațiunile de Sales și Marketing vor fi din ce în ce mai abordabile,
deoarece platforma oferă instrumente prin care să perfecționezi
interacțiunile cu clienții și să maximizezi rezultatele vânzărilor.
Identifică, generează și monitorizează leaduri în timp util
Marketing și Sales sunt esențiale oricărei companii. Acestea pot contribui la simplificarea procedurilor de gestionare a lead-urilor, pe care le și colectează din diverse surse și monitorizează tot ciclul de vânzări. Un simplu lead nu poate deveni un prospect propriu-zis fără să fie repartizat către un reprezentat de vânzări, deoarece acesta este responsabil pentru controlul conversațiilor și evaluarea progresului. Acesta poate crește ratele de conversie și să accelereze procesul de vânzare.
Prin intermediul unui sistem CRM, poți colecta și verifica date importante despre clienți, să monitorizezi interacțiunile pe care le ai cu aceștia și să le valorifici. Aceste date joacă un rol important în nevoia companiei de a crește satisfacția și loialitatea clienților. Cu cât există un profil al clientului bine definit, cu atât de eficiente vor fi campaniile de marketing personalizate, create în funcție de ceea ce ei își doresc. Campaniile de marketing personalizate te ajută să îmbunătățești oportunitățile de cross-selling și up-selling, care la rândul lor vor contribui la loializarea clienților.
Cum intervine procesul de Sales aici?
Informațiile acumulate despre generarea de venituri și vânzări reușesc să identifice tendințe și oportunități de dezvoltare. Să te poți descurca cu procesul de vânzare, trebuie să ții cont de indicatorii de performanță (KPI), obiectivele și procesul de vânzare. Să poți obține o prezentare generală a ceea ce înseamnă vânzări, ai nevoie de analize avansate, cât și rapoarte care să îți clarifice abordarea asupra îmbunătățirii vânzărilor.
Care este secretul care să îți ofere beneficii din ambele părți?
Atât timp cât echipa de Marketing și cea de Sales se află într-o continuă colaborare și coordonare, va exista un flux constant de clienți. Comunicarea bidirecțională și schimbul de informații fluent te va ajuta să ridici nivelul de productivitate și să promovezi sinergia între cele 2 departamente.
Beneficii:
Beneficiază de automatizarea sarcinilor manuale, obținerea informațiilor despre clienți în timp real și simplificarea proceselor de vânzare.
Creează oportunități prin care să descoperi date importante despre clienți pentru a personaliza strategiile de marketing.
La fiecare campanie desfășurată, monitorizează ROI-ul și identifică factorii care pot contribui la îmbunătățirea campaniilor.
Funcționează excelent cu
Resurse umane
Asigură-te că deții controlul asupra forței de muncă! Construiește o echipă specializată cu care să poti obține accesul la oamenii cu expertiză și capabilități pe placul tău.
Află mai multeBusiness Intelligence și raportare
Monitorizează fiecare performanță financiară și oferă organizațiilor posibilitatea de a identifica modele și de a furniza rapoarte cu informații bazate pe analiză care să te ajute să iei decizii responsabile și informate.
Află mai multe