Robotic Process Automation

Procesele recurente pot fi automatizate
si integrate. Bun venit în viitor!

Ce este Robotic Process Automation?


Robotic Process Automation este o tehnologie care permite oricui să configureze soluții software, uneori numite „roboți”, care imită și reproduc acțiuni specifice pe care un om le-ar putea întreprinde atunci când interacționează cu o aplicație. Roboții RPA utilizează interfețe de utilizator pentru a înregistra date și a utiliza și le utilizeaza pentru a utiliza aplicațiile în aceeași manieră în care acestea ar fi operate de către un om. Aceștia pot interpreta informațiile, pot declanșa răspunsuri și pot comunica cu alte sisteme pentru a efectua o varietate de sarcini repetitive cu disponibilitate 24/7 și fără erori.

De ce să alegi o soluție RPA?


RPA este inovativ, dar ușor de scalat și integrat cu procesele existente. Indiferent de numărul de medii virtuale și de cât de diferite pot fi procesele automatizate, ele pot fi ușor integrate și gestionate. Procesele conexe nu sunt afectate, iar eficientă de ansamblu crește.  Dezvoltarea are loc în module scalabile, care pot fi cu ușurință conectate la alte procese tangente, asigurând rezultate imediate chiar și în cazul implementărilor parțiale. RPA le oferă angajaților instrumente pentru a-și crește productivitatea și perfomanțele preluând de la ei sarcinile repetitive. Aceștia își pot realoca timpul și creativitatea în activități care asigură propulsarea companiei spre succes. Implementările RPA asigură amortizarea investițiilor în 6 până la 12 luni. Se creează astfel premisele pentru stabilitate financiară, flexibilitate operațională crescută și inovație.

Extrem de Rapid

Fără Erori

Costuri Reduse

Implementare Impecabilă

Integrare Globală

Resurse Augmentate

Industrii RPA


Fii cel mai scurt drum între clienți
și finanțele lor

Pune satisfacția pacientului în
centrul afacerii tale

Continuă să depășești bariere și să
rămâi pe valul inovației

Departamente implicate: Înrolare clienți, Achiziții, Bursa

Înrolare clienți și cereri carduri/credite

Procesul de baza: Documentele necesare inrolarii de clienti /deschiderii de cont/credit sunt trimise catre analiza, pentru a putea fi apoi alocate account managerilor dedicati si trimise echipei de servicii pentru executie.
Beneficii: intre 55-82% eficienta crescuta; timp de procesare scazut de la 60 minute la 2 minute/tranzactie; 96% imbunatatire a calitatii procesului.

Achiziții – procesare facturi

Procesul de bază: procesare de facturi emise de terți, trimise la validare către echipa de Accounts Payable.
Beneficii: între 67 si 90 % eficiență crescută; timp de emitere redus de la 6-8 minute la 30 secunde; 93% îmbunătățire a calității procesului.

Activități de bursă

Procesul de bază: monitorizarea prețurilor-limită pentru tranzacții la bursa de valori și setarea pragurilor de alertă pentru cumpărare și vânzare la depășirea prețurilor-limită.
Beneficii: între 78 și 89% eficiență crescută; 85% îmbunătățire a calității procesului.

Departamente implicate: Serviciu Clienți, Financiar & Contabilitate, Achizitii/Logistică

Gestionarea experienței clienților

Procesul de bază: uniformizarea procedurilor de interacțiune cu clientul în toate canalele de comunicare; obținere și actualizare profil client; rezolvare solicitări de bază.
Beneficii: între 85%-95% eficientă crescută; 90% îmbunătățire a calității procesului
Procesare facturi

Procesul de bază: procesare de facturi emise de terți, trimise la validare către echipa de Accounts Payable.
Beneficii: între 60% și 86 % eficientă crescutătimp de emitere scăzut de la 6-8 minute la 30 secunde; 93% îmbunătățire a calității procesului.
Procesare dinamică inventar
Procesul de bază: monitorizarea de intrări/ieșiri din inventar a obiectelor predefinite, monitorizare/alerte de stocuri, modificări de prețuri, termene de livrare; setarea pragurilor de alertă pentru lansare comenzi.
Beneficii: între 72% și 85% eficientă crescută; 83% îmbunătățire a calității procesului.

Departamente implicate: Serviciu Clienți, Financiar & Contabil, Vânzări

Quote-to-cash

Procesul de bază: procesul de vânzare a produselor, de lacotație și până la încasare.
Beneficii: 90% erori eliminate, timp de finalizare contract scăzut cu 60%; 80% îmbunătățire a calității procesului.
Procesare facturi

Procesul de bază: procesare de facturi emise de terți, trimise la validare către echipa de Accounts Payable.
Beneficii: între 60% și 86 % eficientă crescutătimp de emitere scăzut de la 6-8 minute la 30 secunde; 93% îmbunătățire a calității procesului.

Administrare relație brokeri/vânzători

Procesul de bazăsoluționare în timp real a cererilor venite din partea celor ce gestionează procesul de vânzaresunt gestionate automat cererile standard și redirecționate cele complexe
Beneficii: între 78 și 89% eficientă crescută; 85% îmbunătățire a calității procesului.

Oferă instant soluții personalizate
pentru cazuri complexe

Găsește scurtătura către coșul de
cumpărături al clientului tău

Conectează oamenii într-un mod diferit

Departamente implicate: Financiar & Contabil, Daune, Vânzări

Procesare cereri daune

Procesul de bazăInformațiile necesare provin de la terți și sunt strânse în formate diverse, neunitare (jpg, .xls, .pdf, .tiff), pentru a fi trimise către validare conform unor indicatori multipli; rezultatul este comunicat către terți, cu posibile acțiuni suplimentare solicitate și reluarea procesului.
Beneficii: între 85-95% eficientă crescută; 96% îmbunătățire a calității procesului.
Procesare facturi

Procesul de bază: procesare de facturi emise de terți, trimise la validare către echipa de Accounts Payable.
Beneficii: între 60 și 86 % eficientă crescutătimp de emitere scăzut de la 6-8 minute la 30 secunde; 93% îmbunătățire a calității procesului.

Administrare relație brokeri/vânzători

Procesul de bază: solutionare in timp real a cererilor venite din partea celor ce gestioneaza procesul de vanzare; sunt gestionate automat cererile standard si redirectionate catre destinatari predefiniti cele complexe.
Beneficii:  între 78 si 89% eficienta crescuta; 85% imbunatatire a calitatii procesului.1% îmbunătățire a calității procesului.

Departamente implicate: Achiziții, Logistică, Financiar & Contabil

Organizare și armonizare SKU

Procesul de bâză: Informațiile privind articolele de vânzare sunt transmise de furnizori și vânzători, din piețe diferitecu caracteristici și constituenți diverși ; caracteristicile locale sunt analizate și transformate în standarde globale.
Beneficii: 70% eficientă crescută; 98.5% îmbunătățire a calității procesului.
Procesare dinamică inventar

Procesul de bază: monitorizarea de intrări/ieșiri din inventar a obiectelor predefinite, monitorizare/alerte de stocuri, modificări de prețuri, termene de livrare; setarea pragurilor de alertă pentru lansare comenzi.
Beneficii: între 78 și 89% eficientă crescută; 85% îmbunătățire a calității procesului.

Emitere/Procesare facturi

Procesul de bază: emitere/procesare de facturi și documente tip anexe emise de/către terți,trimise la validare către echipa de Accounts Payable/Procurement.
Beneficii: între 60 și 86 % eficientă crescutătimp de emitere scăzut de la 6-8 minute la 30 secunde; 91% îmbunătățire a calității procesului.

Departamente implicate: Serviciu Clienți, Reclamații, Vânzări/Tehnic

Gestiunea experienței clienților

Procesul de bază: uniformizarea procedurilor de interacțiune cu clientul în toate canalele de comunicare; obținere și actualizare profil client; extragere rapoarte de profilare și obiceiuri de consum
Beneficii: între 85% și 95% eficientă crescută; 90% îmbunătățire a calității procesului
Reconciliere cereri clienți

Procesul de baza: solutionare cereri simple, clasificare ulterioara pentru raportare si rutare automata a cererilor complexe
Beneficii: intre 70 % si 80 % eficienta crescuta; 75% imbunatatire a calitatii procesului.
Portări

Procesul de bază: portarea numerelor de la/către alți operatori; operațiunile și documentele necesare
Beneficii: între 90 și 95 % eficientă crescută; 95% îmbunătățire a calității procesului.

Contactează-ne acumlasă-ne un mesaj și unul din consultanții noștri te va contacta în mai puțin de 24 de ore