Tech Blog

Insight-uri puternice care dezvăluie cele mai noi
tendințe din lumea tehnologiei.

LINKSOFT obține Medalia de Argint de la EcoVadis.

Pe măsură ce anul 2024 se apropie de sfârșit, în cadrul LINKSOFT reflectăm asupra tuturor reușitelor și obiectivelor îndeplinite. În octombrie, am reușit să ne reînnoim statutul de Microsoft Solution Partner, iar acum, în ultima lună din an, suntem entuziasmați să anunțăm și despre recunoașterea eforturilor noastre în sfera sustenabilității,...

LINKSOFT obține medalia de argint de la EcoVadis

LINKSOFT obține medalia de argint de la EcoVadis

LINKSOFT obține Medalia de Argint de la EcoVadis

Pe măsură ce anul 2024 se apropie de sfârșit, în cadrul LINKSOFT reflectăm asupra tuturor reușitelor și obiectivelor îndeplinite. În octombrie, am reușit să ne reînnoim statutul de Microsoft Solution Partner, iar acum, în ultima lună din an, suntem entuziasmați să anunțăm și despre recunoașterea eforturilor noastre în sfera sustenabilității,...

Coperta_Evenimentul Microsoft Ignite 2024

Microsoft Ignite 2024: Noutăți în Copilot, Azure, Power Platform și Microsoft 365.

Ediția din acest an a prestigiosului eveniment Microsoft Ignite s-a încheiat, reușind să adune peste 200,000 persoane înregistrate și 14,000 participanți fizic, care s-au întrunit la Chicago pentru a explora modul în care este modelat viitorul tehnologic. Evenimentul a prezentat cele mai avansate inovații ale momentului, de la evoluția Microsoft...

Copertă_Luare deciziilor bazate pe date

Decizii luate pe baza datelor (DDDM): cum și de ce să le implementezi în afacerea ta

Până acum, probabil ai auzit toată agitația legată de „Big Data”. Este peste tot. Până în 2025, lumea va genera anual 79,4 zettabytes de date, suficient cât să depășească numărul granulelor de nisip de pe Pământ. Impresionant, nu? Totuși, există o problemă: a avea date nu se traduce automat în...

Puterea AI in CRM si ERP_Dynamics365

Puterea AI în CRM & ERP: Copilot și Gen AI în Dynamics 365

În 2024, succesul unei afaceri este determinat de nivelul de personalizare al fiecărei interacțiuni cu clienții. Livrarea unei experiențe excepționale pentru client nu mai este doar importantă—este cheia pentru a obține și menține avantaje competitive. Cu aceast nou standard al hiper-personalizării, companiile se întrec pentru a crea experiențe digitale captivante...

3 Tipuri de CRM Care este CRM-ul potrivit pentru tine

3 Tipuri de CRM: Care este CRM-ul potrivit pentru tine?

Descoperă întregul potențial al relațiilor tale cu clienții prin puterea sistemelor de Customer Relationship Management (CRM)! De la CRM-uri operaționale și analitice la cele colaborative, fiecare tip oferă instrumente unice pentru a îmbunătăți procesele de business și a crește satisfacția clienților. Dynamics 365 duce lucrurile la următorul nivel, combinând perfect...

CRM vs ERP_diferente si similitudini

CRM vs ERP: Soluțiile Microsoft Dynamics 365 sunt CRM sau ERP?

Dacă faci parte din lumea afacerilor, probabil ești familiarizat deja cu termenii CRM și ERP. Customer Relationship Management (CRM) și Enterprise Resource Planning (ERP) sunt soluții software esențiale pentru companiile de orice tip. Deși pot fi utilizate separat sau împreună, este important să știi că ele servesc scopuri distincte. În...

Descopera Power BI - Instrumentul Microsoft pentru Business Intelligence

Descoperă Power BI: Instrumentul de Business Intelligence de la Microsoft

Imaginile sunt mai puternice decât cuvintele, iar graficele au un impact mai mare decât explicațiile teoretice. Acesta este motivul pentru care instrumentele de Business Intelligence (BI) sunt esențiale pentru procesarea unor cantități mari de date nestructurate și identificarea noilor oportunități în lumea afacerilor. Colectarea datelor și prezentarea lor într-o manieră...

6 motive să colaborezi cu Partener Microsoft - 7 ani de parteneriat Linksoft și Microsoft

Top 6 motive să colaborezi cu un Partener Microsoft | 7 ani de parteneriat Linksoft și Microsoft

Când scopul este să-ți digitalizezi afacerea, asigură-te că bifezi 2 aspecte importante: 1. Alegi o soluție Microsoft, și 2. Găsești un Partener Microsoft certificat, alături de care să poți naviga în această călătorie complexă. Colaborarea cu un partener strategic aduce multe beneficii, mai ales când vrei să implementezi un sistem...

Scalabilitatea ca cerință software - CRM scalabil

Scalabilitatea – cerință software esențială | Alege un CRM scalabil pentru business-ul tău

Dacă ești un antreprenor proactiv, un aspect cheie al viziunii tale ar trebui să fie creșterea și dezvoltarea continuă. În această eră digitală, creșterea ta ar trebui să fie susținută de tehnologiile, platformele și instrumentele pe care le folosești pentru a eficientiza operațiunile afacerii tale. În alte cuvinte, infrastructura ta...

Abordarea Linksoft în Managementul Proiectelor - AgiFall

Abordarea LINKSOFT în managementul proiectelor: Modelul hibrid AGIFALL

Te-ai întrebat vreodată cum sunt gestionate proiectele în industrii de top precum IT și consultanță? Aceste proiecte sunt complexe și necesită planificare, execuție și monitorizare foarte meticuloase. De aceea, aderarea la o metodologie solidă și eficientă devine un imperativ. Pentru a obține transparență, vizibilitate și flexibilitate în managementul proiectelor, metodologia...

Microsoft solutie-ERP-Business-Central-VS-Finance-Operations.

Descoperă soluțiile ERP de la Microsoft: Business Central VS Finance & Operations

Pentru companiile care se angrenează în cursa digitalizării și caută metode de îmbunătățire semnificativă a proceselor de business, abrevierea ERP ar trebui deja să sune familiar. Software-ul Enterprise Resource Planning (ERP) este indispensabil pentru organizațiile care gestionează cantități vaste de date și colaborează cu multipli stakeholderi pentru a-și derula operațiunile. Soluțiile ERP oferă transparență tuturor departamentelor, rezolvă conflicte de date, stimulează progresul și servesc drept catalist pentru creșterea business-ului.

Software-ul CRM pentru industria utilităților: beneficii, provocări și insight-uri marca LINKSOFT

Utilitățile se regăsesc la baza vieții de zi cu zi, furnizând servicii esențiale, cum ar fi electricitate, gaze și apă. Într-o formulare mai simplă, furnizorii de utilități sunt acele companii care nu dorm niciodată pentru a menține lumina aprinsă și robinetele funcționale. Iar asta implică multă muncă! Valorificarea puterii oamenilor și a infrastructurii complexe este ceea ce ajută companiile de utilități să reușească, dar adoptarea noilor tehnologii este ceea ce asigură viabilitatea.

Microsoft 2024 Release Wave 1

Noutăți din cadrul Microsoft 2024 Release Wave 1 | Actualizările pentru Dynamics 365 și Power Platform valabile din 1 Aprilie

Pe măsură ce ne apropiem de luna aprilie, devenim tot mai nerăbdători pentru actualizările anunțate de Microsoft la începutul anului. Planul Microsoft 2024 Release Wave 1 promite noi funcționalități menite să revoluționeze procesele de business, urmând să fie lansate gradual începând cu 1 Aprilie, și până în luna Septembrie. Prin noutățile prezentate, Microsoft demonstrează pentru încă o dată angajamentul de a alimenta tranformarea digitală a companiilor din toate colțurile lumii.

CRM-implementare

CRM, software-ul esențial pentru afacerea ta | 12 pași pentru o implementare CRM de succes

În aproximativ 90% dintre toate companiile cu peste 10 angajați, se utilizează un software CRM (Customer Relationship Management). Dacă mai crezi că business-ul tău poate evolua și performa fără un sistem de management al relației cu clienții eficient, ar trebui să-ți reconsideri abordarea, pentru că nu mai este una viabilă. Mai mult, este contraproductivă și poate afecta sănătatea generală a afacerii tale. În acest context, suita Dynamics 365 pusă la dispoziție de Microsoft, poate fi colacul de salvare al companiei tale.

Software-ERP-integrat-cu-e-Factura

e-Factura, obligatorie în 2024 | 7 motive să alegi un software ERP pentru o facturare automatizată fără griji

Începând cu 1 ianuarie 2024, toate firmele care derulează operațiuni taxabile pe teritoriul României trebuie să adopte metoda de factuare electronică. Mai exact, ANAF a introdus sistemul RO e-Factura, în cadrul căruia contribuabilii trebuie să raporteze facturile rezultate din tranzacțiile B2B și B2G. Dacă ești o companie care activează în România, sunt șanse infime să nu fi auzit deja despre e-Factura. Cu toate acestea, noul sistem electronic impune schimbări semnificative iar în cadrul articolului vom oferi răspunsuri pentru cele mai frecvente neclarități, dar vom prezenta și o soluție Microsoft optimă pentru noile reguli – Dynamics 365 Business Central ERP.

Sustainability

Ce este sustenabilitatea corporativă? Transformă-ți afacerea într-un business sustenabil

În ultimii ani, cuvântul „sustenabilitate” a devenit tot mai rostit și astfel a fost încorporat în vocabularul nostru zilnic. Totuși, eforturile și măsurile de sustenabilitate reale implementate în activitățile de business, sunt reduse. Anul 2023 a fost declarat cel mai fiebinte an din istorie, și putem fi cu toții de acord că factorul antropic a cauzat acest fenomen. Din păcate, sustenabilitatea este percepută mai mult ca un trend, decât ca o necesitate, când de fapt – este o urgență.

Dezvoltă aplicații low-code/no-code cu Microsoft Power Platform

În industria tech circulă ideea că soluțiile no-code și low-code reprezintă viitorul aplicațiilor digitale. Nu este de mirare faptul că organizațiile tind să accepte acest tip de abordare datorită lejerității cu care își pot automatiza și customiza aplicațiile de business. În prezent, există o multitudine de instrumente low-code și no-code care permit crearea unor platforme pentru afaceri, indiferent de măriea și industria în care activează acestea. 

Microsoft Fabric

Microsoft Fabric: Componente cheie, beneficii și provocări

Microsoft Fabric are la bază simplitate. Echipa Microsoft a creat un model de software, care să diminueze timpul pe care îl consumi pentru înțelegerea proceselor de date, insight și analiză. Nu trebuie să-ți mai bați capul cu licențierea sinapsei Azure îmbinată cu datele Azure și Power BI și cum funcționează împreună, Fabric le rezolvă mult mai simplu.

Microsoft 365 Copilot

Microsoft 365 Copilot – Noua generație AI pentru business

Microsoft 365 Copilot schimbă jocul prin redefinirea funcțiilor pe care le introduce AI în industria de business. Un instrument vital, care te poate susține în orice îți propui. Doar rulează comanda și el execută!

cultură centrată pe consumatori

Cum să construiești o cultură centrată pe consumatori cu CRM în 5 pași

O cultură centrată pe consumatori este sursa principală a loialității clienților, indiferent cât de bine sunt perfecționate serviciile și produsele companiei. Pentru a prioritiza și oferi experiențe fluide și excelente clienților, fiecare companie trebuie să acorde mult mai multă atenție și să înțeleagă cu adevărat ce își doresc clienții lor.

Amprenta ecologică

Amprenta ecologică a companiilor

Amprenta ecologică este perpetuată de către oameni, produsele consumate și industriile active. Cu cât accelerăm acest proces, cu atât de dificil va fi pentru noi să stopăm încălzirea globală din a ne afecta pământul. Treptat, putem să încetinim sau să contribuim la declinul său drastic. Prin urmare, cum ar trebui să procedeze companiile pentru a participa în această nesfârșită luptă a sustenabilității? Schimbarea climatică este o problemă care necesită intervenție imediată din partea tuturor sectoarelor din societate, inclusiv din partea companiilor. Efectele schimbării climatice se resimt la nivel global, pornind de la creșterea nivelului mării și schimbarea frecventă a vremii, care conduc spre diminuarea biodiversității și schimbărilor în ecosistem. Este esențial ca noi să luăm măsuri pentru reducerea amprentei ecologice, iar companiile să joace un rol cheie în această inițiativă. Reducerea amprentei ecologice poate oferi o serie de beneficii pentru companiile care contribuie într-o măsură favorabilă. Acestea pot diminua costurile, crește eficiența și îmbunătățește imaginea publică.

Dynamics 365 Wave 2 funcțiile din februarie

Dynamics 365 Wave 2 – Actualizările din Februarie

Microsoft Dynamics 365 este un set de aplicații cloud-based, care cuprinde CRM (managementul relațiilor cu clienții), ERP (Planificarea Resurselor Întreprinderii), Power BI și programe de inteligență artificială. Acestea presupun o serie de funcții, care permit organizațiilor să faciliteze operațiunile de procesare de date, experiențele consumatorilor, să reducă complexitatea costurilor și să ofere soluții revoluționare pentru o comunicare agilă. Dacă ai luat în considerare implementarea sistemului de CRM pentru organizația ta, am pregătit o listă, cu 10 aspecte, pe care să le ai în vedere pentru o implementare de succes.

Dynamics 365 si Industria 4.0

Dynamics 365 și Industria 4.0

Microsoft Dynamics 365 este un set de aplicații cloud-based, care cuprinde CRM (managementul relațiilor cu clienții), ERP (Planificarea Resurselor Întreprinderii), Power BI și programe de inteligență artificială. Acestea presupun o serie de funcții, care permit organizațiilor să faciliteze operațiunile de procesare de date, experiențele consumatorilor, să reducă complexitatea costurilor și să ofere soluții revoluționare pentru o comunicare agilă. Dacă ai luat în considerare implementarea sistemului de CRM pentru organizația ta, am pregătit o listă, cu 10 aspecte, pe care să le ai în vedere pentru o implementare de succes.

Dynamics 365 Wave 2

Dynamics 365 Wave 2 – Funcțiile din Ianuarie

Dynamics 365 Wave 2 îți oferă funcții inovative, cu ajutorul cărora îți poți reconstrui compania. Planifică, analizează și optimizează-ți tranformarea cu cele mai avansate instrumente din Marketing, Sales și Customer Insights. Aruncă o privire, la articolul nostru, despre primul set de actualizări Wave 1, în care elaborăm rolul funcțiilor și cum putem benefecia de pe urma acestora. Pe scurt, platforma Power Wave 1 a fost un set de funcții noi din Aprilie 2022 și până în Septembrie 2022. Cuprinde 4 produse: Power BI, Power Apps, Power Automate și Power Virtual Agents, cu 2 aplicații suplimentare precum AI Builder și portalele Power Apps, cu ajutorul cărora organizațiile și utilizatorii facilitează procesul de automatizare, analiză și digitalizare asupra companiilor respective.

Validarea de email

Validarea de email

Dynamics 365 Sales oferă o nouă funcție care urmărește să reducă ratele de bouncing ale emailurilor și să îmbunătățească nivelul de engagement, prin eliminarea adreselor invalide de email din registrul principal. Nu poți beneficia de această funcție dacă: • Nu deții o licență (Dynamics 365 Enterprise, Dynamics 365 Sales Premium or Microsoft Relationship Sales) • Nu deții roluri de Securitate Singura cerință, pentru validarea de email, se rezumă la modelul de previzualizare AI Builder, care va fi activat în sistemul companiei tale. Activarea modelului de previzualizare AI Builder se face în 5 pași rapizi: • Ai nevoie de aprobarea Administratorului de securitate sau orice alt tip de aprobare • Autentifică-te pe plaforma Power • Selectează „Environments”, iar în bara de meniu, alege „Settings” • Selectează „Features” și activează AI Builder • Salvează procesul

Partener Gold Microsoft

Partener Gold Microsoft

Un parteneriat Gold cu Microsoft reprezintă un punct de referință pentru companiile care aspiră să avanseze, să se diferențieze de celelalte întreprinderi din industrie și să ofere soluții unei comunități internaționale. Un partener autorizat Microsoft se deosebește de un partener obișnuit prin beneficiile pe care le obține de pe urma unor seturi de abilități specifice în raport cu clienții și gama vastă de produse, din industrie, pe care le oferă Microsoft. Acest lucru este posibil, deoarece Microsoft nu poate ține pasul cu numărul ridicat de cereri, din partea clienților, și nu are tehnologia necesară pentru a ajunge la atât de mulți potențiali clienți. Prin urmare, facilitează procesul de parteneriat ca numeroase companii să poată executa aceleași servicii în numele lor. Ca o companie să aplice pentru un parteneriat Microsoft, este recomandat să respecte o listă de cerințe necesare aplicării lor. Înainte de toate, să se alăture rețelei partenerilor Microsoft, să aibă acces la training-urile disponibile, să dobândească expertiză tehnică sau să dezvolte capabilități cheie, până la extinderea reach-ului către mai mulți clienți. Ultima procedură este o formă de demonstrare, de care Microsoft are nevoie pentru a te distinge de celelalte companii. Este important să ne amintim că oricine poate aplica pentru a deveni partener Microsoft. Ce diferențiază compania ta de restul companiilor este exclusiv bazat pe competențele actualizate, SILVER și GOLD. Competențe: Silver și Gold Competențele Microsoft necesită ca întreprinderile să livreze soluții calitative în unul sau mai multe domenii specializate de business, indiferent de competențele la care au aplicat. În momentul în care devii partener Microsoft SILVER sau GOLD, vei fi permanent sub o monitorizare permanentă cu privire la nivelul de performanță pe care îl livrezi. Prin urmare, menținerea companiei pe o ierarhie înaltă devine o prioritate pentru toți cei care au aplicat. Competențele SILVER și GOLD au cerințe diferite pe care compania trebuie să le îndeplinească pentru a fi, pe deplin, integrate în sistemul Microsoft.

funcțiile customer insights

Funcțiile Customer Insights – sinteză

Valorifică performanța funcțiilor Customer Insights în așa fel încât să îți dezvolți organizația și relațiile cu clienții pe o durată lungă de timp. Customer Insights se referă la interpretarea și înțelegerea nevoilor clienților tăi, comportamentul acestora, preferințele de cumpărare și nevoi personale, în timp ce colectezi informații pentru a spori dezvoltarea de produse și serviciu clienți. Consumer insights îți oferă posibilitatea să analizezi date complexe precum istoricul de cumpărare, datele demografice, tipare de cumpărare sau reacțiile clienților cu privire la campanii pentru a îmbunătăți și de a construi metode de comunicare personalizate. Crearea de profiluri a clienților Să ții cont de orice client în parte a devenit o provocare pentru multe organizații, având în vedere rapiditatea cu care aceștia comunică cu diverse branduri pe nenumărate platforme sociale. Clienții care au informațiile de contact incluse în baza de date sunt înregistrați drept ”Known Users” și ”Unknown Users”. Pentru a doua categorie nu avem nici profil de client, nici autentificare pe unul din canalele disponibile de înregistrare de date. Nu pot beneficia de identitățile unice, care ajută companiile să colecteze atribute de profiluri esențiale și care să creeze profiluri unificate de client pentru ei. Orice vizitator unic are un ID. Aceste ID-uri indică atât sursa de date primară, cât și marcajul de timp al identificării.

Best Business Application Partner

LINKSOFT obține premiul de ”Best Business Application Partner” al anului 2022

LINKSOFT este premiat cu ”Best Business Application Partner” la Conferința Globală de Soluții Parteneriale organizată de către Microsoft România. Conferința ”Global Partner Solutions” se organizează anual, cu mai mult de 200 de participați, în care se discută despre viziuni strategice din industria de tehnologie, informații despre initiative strategice și oportunități prin care tehnologia poate modela viitorul. Obiectivul nostru comun fiind de a tranforma România într-un centru digital regional. UN CENTRU DE EXCELENȚĂ Premiul ”Best Business Application Partner” generează capital companiilor al căror scop este de a atinge un nivel înalt, în parteneriat cu Microsoft. Pe de altă parte, ne dezvăluie profunzimea tehnologiilor pe care ni le oferă Microsoft, dar expune și abilitățile organizațiilor de a încuraja dezvoltarea tuturor companiilor tech în lumea business. ”Încă de la început, modelul teoretic pe baza căruia am construit compania a fost crearea unui centru de excelență, la un nivel regional. Din acest motiv, acest premiu reprezintă, mai presus de orice, o confirmare a succesului nostru și o dovadă esențială a efortului depus din ultimii 5 ani, care este recunoscut atât de clienții noștri, cât și de Microsoft. Premiul ”The Best Business Application Partner” acționează ca un stimul pentru LINKSOFT, în ceea ce privesc serviciile pe care le oferim, si scopul nostru final de a deveni cel mai bun partener Microsoft din regiune. În acest moment, ne desfășurăm într-o piață crescătoare, cu tehnologii de clasa superioară, astfel diferențele se regăsesc în performanțele angajaților LINKSOFT. Prin urmare, consider că cei 2 piloni care ne caracterizează sunt oamenii și tehnologia. Suntem dispuși să investim cât se poate de mult în resursele umane până în punctul în care vrem să atingem cel mai înalt nivel de performanță.” – Florin Dumitru, COO Linksoft

LINKSOFT, partener oficial al Federației Române de Baschet

Începând din acest sezon LINKSOFT devine partnener oficial al Federației Române de Baschet. Implicarea noastră în acest sport se datorează identificării noastre cu promovate de baschet. LINKSOFT, we do it together. Ambiție, inteligență, agilitate, lucru în echipă, valorile transmise de baschetul modern reprezintă pietre de temelie ale culturii organizaționale promovate de LINKSOFT. Misiunea noastră este de a ne însuși aceste valori la fiecare nivel organizațional, dar și a de le promova în societate atât prin activitatea noastră de zi cu zi, cât și prin baschet. Ca unul dintre cei mai mari parteneri de implementare Microsoft Dynamics din estul Europei, pentru LINKSOFT conceptul de CRM reprezintă mai mult decât întreținerea unor relații superficale cu clienții. Credem în parteneriate de lungă durată ce aduc valoare pentru toate părțile implicate. De aceea începând cu anul 2022 LINKSOFT își propune să devină unul dintre principalii promoteri ai baschetului Românesc și contribuie la promovarea sportului românesc. LINKSOFT și Federația Română de Baschet Ca primă inițiativă de sprijinire a baschetului Românesc, LINKSOFT s-a alăurat Federației Române de Baschet ca partener oficial al Cupei României la Baschet 3×3. Peste 40 de echipe s-au duelat, la final de 2021, pentru premiile în bani puse la bătaie de către LINKSOFT, ce au fost dirijate către cazurile sociale susținute de fiecare echipă câștigătoare. Continuarea acestei inițiative s-a materializat anul acesta prin includerea LINKSOFT în lista partenerilor oficiali ai Federației. Astfel, LINKSOFT va fi prezent la toate meciurile desfășurate în campionatele interne și va fi evidențiat pe uniformele brigăzilor de arbitrii ce vor oficia competițiile sportive. Totodată ne alăturăm în sprijinirea campaniilor de calificare ale nationalelor Romaniei la campionatele europene FIBA Eurobaschet.

business men discussing web design

Indicatorii de performanță. Tot ce trebuie să știi despre acest instrument de evaluare.

Dacă activezi în lumea afacerilor, chiar și de puțină vreme, e aproape imposibil să nu fi auzit de faimoșii sau de infamii, depinde de perspectivă, KPI. Key Performance Indicators sau indicatori de performanta (KPI în română) sunt tipul de repere pe care este necesar să le folosești ca să-ți dai seama în ce direcție se îndreaptă afacerea ta. Desigur, nu ești obligat să-i folosești, dar bănuim că ai ajuns pe site-ul Linksoft deoarece îți pasă de aspecte precum performanța și profitul. Iată ce trebuie să știi despre indicatorii de performanță ai unei întreprinderi pentru a-i putea folosi! Ce sunt indicatorii de performanță? Pe scurt, KPI se referă la un instrument folosit pentru evaluarea performanței și în consecință poate fi folosit pentru a ilustra gradul de atingere a unui parametru urmărit. Pentru a fi și mai clar, vă propunem să abordăm fiecare principiu separat: • K/Key/cheie se referă la avantajul competitiv al obiectivelor strategice și de felul în care funcționează afacerea în mod direct; • P/Performance/performanță se referă în mod direct la valorile clar măsurate și cuantificate, cele care au cauze de influență prestabilite; • I/Indicator/indicatori se referă la posibilitatea de comparare cu diverse referințe pentru a ne orienta în vederea corecțiilor viitoare. Cu alte cuvinte, indicatorii cheie de performanță prezintă un set de valori/măsurători care reflectă succesul sau eșecul unui business. Desigur, aceștia pot fi folosiți și pentru a evalua viitorul companiei. De exemplu, ai putea să-ți dai seama de cele 5 semne că firma ta este gata pentru digitalizare.

Strategii de vânzare

Strategii de vânzare. Cele mai eficiente soluții și sfaturi pentru aplicarea lor.

Să-ți deschizi o afacere nu este foarte complicat. Să ai și succes cu ea, asta e altă poveste. Succesul se traduce practic ca profit, profit pe care-l poți obține prin atragerea și păstrarea clienților și creșterea vânzărilor. Dacă încă n-ai rezultate în acest sens, cel mai probabil nu folosești strategii de vânzare. În acest articol îți vom explica totul despre vânzări și cum poți pune la punct câteva strategii de abordare a clienților. Desigur, îți vom sugera și câteva soluții digitale care să te ajute în acest sens. Ce este o strategie de vânzări? Până să putem intra în detalii legate de tehnici de vânzare sau să punem la punct un plan de acțiune pentru vânzări, va fi necesar să înțelegem ce este o strategie de vânzări. Pe scurt, o strategie de vânzări este propriul tău plan personalizat care va influența felul în care faci marketing pentru produsele/serviciile comercializate, într-un fel care să aducă un plus de valoare clienților tăi ideali. Evident, va fi necesar ca această strategie să fie diferită de cea a competitorilor și să se bazeze pe punctele forte ale afacerii tale. Care sunt elementele de bază pentru o strategie de vânzări reușită? Orice strategie de marketing în vânzări trebuie să aibă la bază câteva elemente pe care să se sprijine. Iată care sunt acestea: Obiective SMART în vânzări, care să arate direcția în care te îndrepți și repere după care te ghidezi. Desigur, ai putea compara obiectivele tale cu cele ale companiilor similare de pe piață. Fiecare obiectiv de pe lista ta trebuie să poată fi măsurat și concret, dar mai ales trebuie să fie realizabil. Ridicarea ștachetei mult prea sus nu este niciodată o soluție, deoarece angajații tăi nu vor face față pentru mult timp la standarde nerealiste. Să recapitulăm, obiectivele smart sunt specifice, măsurabile, abordabile, relevante și încadrate în timp. Nu te lua pur și simplu după modelele de plan de acțiune pentru realizare target vânzări, ci întocmește unul după criteriile mai sus menționate; Stabilirea unui buyer persona, mai exact crearea unui profil al clientului ideal. Aceste informații vor ajuta echipa ta de vânzări să identifice publicul țintă, așadar trebuie să includă detalii cât mai specifice; Oferta de produse, mai exact care sunt acestea, ce le diferențiază de concurență și care sunt beneficiile pe care le pun la dispoziția clientului. Ca să poți vinde cuiva un produs sau un serviciu, trebuie să te asiguri mai întâi că îl înțelegi tu însuți, respectiv agenții tăi de vânzări. Dă-ți seama în ce fel va rezolva produsul tău problemele clienților; Analiza SWOT, necesară pentru a-ți da seama unde te situezi pe piață la momentul actual. Mai exact, acest tip de analiză ajută la planificare strategică ,deoarece îți oferă oportunitatea de a identifica punctele tari și cele slabe ale afacerii/produsului, dar și oportunitățile și provocările pe care le vei avea de gestionat. În urma acestei analize îți va fi mai clar ce strategie de vânzare să abordezi; Metode de generare a lead-urilor. Vei avea nevoie de un plan de acțiune pentru a obține lead-uri, dar și pentru a le transforma în clienți fideli. Găsește metode prin care poți atrage atenția clienților, de exemplu pe social media sau prin diverse evenimente; Analiza performanței, mai exact o metodă prin care poți urmări și analiza rezultatele pe care le vei obține în urma aplicării acestei strategii. Performanța poate fi evaluată la nivel de echipă sau individual sub formă de KPI sau evaluări lunare. Vei avea nevoie de o serie de instrumente pentru a pune toate aceste proceduri în practică, așadar nu ezita să apelezi la servicii specializate, precum cele de consultanță, dezvoltare sau management de proiect.

Ce este o solutie CRM

Ce este o soluție CRM, ce beneficii oferă și cum ajută companiile

Ai auzit până acum de CRM, probabil cunoști câteva afaceri care-l utilizează, dar n-ai avut încă destul curaj să-l încerci? Ei bine, pe scurt, un sistem CRM se ocupă cu managementul relațiilor cu clienții, dar nu numai. Vei avea de ales între mai multe variante de soluții și tehnologii, în funcție de specificul activității tale. Până să alegi un soft CRM, haide să aflăm mai multe despre el! Ce este un CRM? Există anumite puncte de cotitură în viața unei afaceri, momente în care conducerea începe să se gândească la implementarea unui astfel de soft. De exemplu, atunci când randamentul scade și clienții sunt nemulțumiți. Sau, din contră, conducerea începe să observe cele 5 semne că firma ta este gata pentru digitalizare. Indiferent de motiv, să apelezi la un CRM sau un customer relationship management software este o decizie înțeleaptă. Așa cum menționam și în introducere, un CRM software are de-a face în principal cu managementul relațiilor cu clienții, dar și cu interacțiunile cu viitori potențiali clienți. Cu ajutorul acestui software vei putea atât să îmbunătățești relația cu clienții actuali, cât și să atragi clienți noi. În practică, acest sistem va fi capabil să colecteze și analizeze toate datele despre un anumit client, inclusiv interacțiunile acestuia cu compania ta, adică achizițiile, solicitările, activele, propunerile sale și chiar și plângerile, dacă există. Apoi, cu ajutorul unei interfețe intuitive, angajații tăi vor avea acces la toate aceste informații și vor putea să construiască o bază solidă de relaționare cu acești clienți. Un sistem CRM este doar unul dintre serviciile care te țin în siguranță în timpul crizei. Acum că ai aflat ce înseamnă CRM, haide să vedem cum și mai exact în ce domenii de activitate poate fi folosit!

Cum să migrezi un sistem Dynamics CRM la Dynamics 365 ( în 10 pași )

Migrarea Dynamics CRM în online nu este un subiect nou pentru noi. În trecut am analizat avantajele si dezavantajele unei asftel de migrări, pentru a incuraja business-urile să ia decizii informate asupra sistemelor pe care le folosesc și prin care departamentele operaționale își desfășoară activitatea. Considerând că un client bine informat a decis migrarea la noul sistem și apelează la serivciile unui partener pentru migrarea Dynamics CRM în sistemul online, Dynamics 365, procesul optim de migrare ramane de multe ori o necunoscută pentru acesta. El ajunge să realizeze după migrare că aplicația migrată a rămas fără multe funcționalități, procesele sunt diferite sau că importul de date a fost realizat incomplet, ducând la o impresie negativă asupra sistemelor Dynamics 365. În acest articol ne propunem să definim un proces optim de migrare, în 10 pași, pentru a te asigura că migrarea de la Dynamics CRM la Dynamics 365 se face conform unor standarde corecte, fie că ești un partener de implementare aflat la început de drum, fie că ești un client care iși dorește să știe mai multe despre migrare. Înainte de a descrie procesul trebuie sa ne oprim asupra unor informații pe care este esential să le comunicăm clientului , si pe care acesta trebuie să le înteleagă pe deplin înainte de migrare. Considerații esențiale de business Costuri recurente În momentul în care se decide migrarea unui CRM la versiunea online, unul dintre factorii esențiali ce trebuie luat in considerare este modelul de licențiere. Pentru aplicatiile din suita Dynamics 365, Microsoft mizează pe un model bine împământenint în rândul serviciilor moderne de tip SaaS și anume cel pe bază de subscripție lunară, altfel cunoscut ca modelul pay-as-you-go. Acest model de licențiere intră sub incidența cheltuelilor operaționale recurente, un posibil obstacol în calea firmelor care nu pot susține la nivel operațional costuri tehnologice. GDPR Un alt factor decisiv in aprobarea deciziei de migrare poate fi protecția datelor cu caracter personal. Dacă aplicația de CRM care se dorește migrată stochează date personale ale clienților noștri trebuie să întreprindem toate demersurile legale pentru a ne asigur că datele migrate pot fi stocate in afara țării sau, după caz, în afara continentului.

Avantajele și dezavantajele migrarii Dynamics CRM in online

Odată cu creșterea pieței de servicii de Cloud Computing, precum Microsoft Azure, AWS sau Google Cloud, din ce în ce mai mulți întreprinzători decid externalizarea serviciilor de stocare și migrarea în online atât a datelor, cât si a sistemelor informatice pe care le utilizează. În cele ce urmează ne propunem să vorbim despre care sunt avantajele și dezavantajele pe care trebuie să le avem în vedere atunci când decidem să migrăm o implementare Dynamics 365 CRM dintr-un mediu local (on-premise) în mediul online. Puncte pro migrarea în online 1.Integrare nativă cu majoritatea aplicațiilor Microsoft Utilizând mediul online putem beneficia out-of-the box de integrări cu celelalte produse și servicii oferite de Microsoft (Office 365, Outlook, Power Bi, Power Apps, Power Automate, Microsoft Teams, Microsoft Sharepoint etc.)Toate conexiunile sunt rapid configurabile iar modificările și optimizările sunt la un click distanță să ne adaptăm agil la cerințe, fără a fi nevoie de dezvoltări suplimentare care pot dura săptămâni sau luni. 2.Conexiune la Dataverse (fostul Common Data Service) Fiind proiectat utilizând Power Platform, Dynamics 365 permite implementărilor CRM accesul la un set comun de date, ne fiind necesare integrări suplimentare ale modulelor individuale. Totodată, orice nouă dezvoltare făcută în Power Apps are acces la acelasi set comun de date, permițându-ne să dezvoltăm rapid noi funcționalități care să ne ajute în operațiunile zilnice.

CRM Retail și Distribuție

Dynamics Intelligent Order Management – Noua soluție pentru onorarea comenzilor în E-commerce

Un nou mod de a gestiona ciclul de viață al comenzilor Pandemia COVID-19, care a lovit lumea la începutul anului 2020, a determinat intrarea într-o nouă eră a vânzărilor online și a experiențelor post-cumpărare. Marii retaileri online au crescut nivelul serviciilor și au optimizat procesele logistice, obișnuind astfel consumatorii cu livrări rapide și o experiență de cumpărare ce adresează nevoia holistică de intrare rapidă în posesia bunurilor achiziționate. Acest lucru face ca standardul de intrare pe piețele de retail să devină o provocare imensă pentru companiile în curs de dezvoltare, necesitând o investiție puternică în dezvoltarea și întreținerea soluțiilor software pentru gestionarea lanțului logistic, sau o asociere pe termen lung cu unul dintre marii competitori de pe piață pentru externalizarea serviciilor logistice. Microsoft vine în ajutorul companiilor care vor să acceseze piețele de retail cu o nouă soluție din suita Dynamics 365, numită Intelligent Order Management. Scopul principal al acesteia este să faciliteze vizibilitatea datelor și să sporească capacitatea de analiză la fiecare nivel al lanțului logistic, permițând factorilor de decizie să facă alegeri informate, bazate pe date actualizate în timp real. Unde se încadrează pe piață? Dynamics 365 Intelligent Order Management oferă funcționalități ce permit automatizarea onorării comenzilor, gestionând procesul de cumpărare de la momentul achiziției până la momentul livrării. Strategia de preț propusă de cei de la Microsoft presupune un cost ce crește odată cu numărul de comenzi gestionate de către aplicație, facilitând amortizarea costurilor de licențiere la nivel operațional. Construit folosind Microsoft Power Platform, aplicația oferă acces la toți conectorii și API-urile dezvoltate de către Microsoft precum și acces la Dataverse, facând posibilă integrarea facilă cu celalalte soluții de business din suita Dynamics 365. Cu ce te poate ajuta ? 1. Integrare și analiza datelor Potrivit unui studiu realizat de Forrester Consulting, 44% dintre factorii de decizie din piața de retail mondială se confruntă cu o mare provocare atunci când vine vorba de stocarea și gestionarea datelor în sisteme și soluții software separate, cu capacități de integrare reduse și funcționalități limitate. Aproape 80% dintre ei sunt de acord că furnizarea unei experiențe conectate și unificate către client este vitală pentru succesul afacerilor în comerțul digital. Dynamics 365 Intelligent Order Management vă permite să vă integrați datele și să le aveți la îndemână pentru luarea rapidă a deciziilor. Totodata vă puteți folosi de Inteligența Artificială pentru a vă ajuta să înțelegeți datele avute la dispoziție și pentru a previziona fluctuațiile de stocuri și de resurse.

5 semne ca firma ta este gata pentru digitalizare

Desi nu este un termen nou, digitalizarea este din nou un subiect fierbinte zilele acestea. Nevoia de a fi flexibili in fata situatiilor atipice, de a munci de oriunde oricand sau de a ne transforma business-ul in online-  sunt subiecte pe care pandemia le-a reactualizat, iar gasirea unor solutii a…

RPA in Educatie: focus pe actul educativ

RPA este noua tehnologie despre care vorbeste toata lumea . Majoritatea industriilor, la nivel mondial, au inceput adoptarea acesteia. De-a lungul diverselor procese/departamente/industrii pe care le impacteaza,  RPA economiseste timp si resurse, iar pe termen mediu si lung- asta inseamna profit si sustenabilitate. Dar ce poate face RPA in domeniul…

5 moduri noi in care AI isi face simtita prezenta

Viata noastra de zi cu zi a fost intotdeauna influentata de descoperirile si salturile tehnologiei. In cele mai multe cazuri, suntem influentati de aceste noutati treptat- lucru normal, din moment ce exista o curba de invatare/adoptare care este predictibila, masurabila si usor de gestionat. Dar ritmul a crescut constant: inovatii,…

Minimalizarea riscurilor: servicii care te tin in siguranta in timpul crizei

Controlul daunelor este un subiect complicat, costisitor si foarte greu de evitat- si nimeni nu prea vrea sa discute despre el. Dar este o parte esentiala din planurile de interventie pe care companiile le pun la punct, mai ales in aceasta perioada, pentru zile negre. Dupa o analiza detaliata a…

Tehnologia, ajutorul-surpriza in managementul crizei

Pe masura ce pandemia de coronavirus se desfasoara si se extinde, efectele ei asupra pietelor, mediului de afaceri si economiei in general incep sa fie evidente. Dincolo de problemele stringente privind sanatatea si managementul resurselor medicale, interdictiile de circulatie si transport afecteaza felul in care tarile, companiile si indivizii isi…

Schimbarile climatice si RPA

Despre schimbarile climatice se discuta din ce in ce mai des, iar cauzele lor sunt analizate amanuntit, inclusiv cu implicarea Uniunii Europene. Acestea au insa si efecte mai putin vizibile cu ochiul liber: industrii majore sunt obligate sa isi schimbe modul de lucru, strategia pe termen mediu si lung si…

Robotim sau muncim cu roboti?

Daca avem sau nu nevoie de roboti, este o intrebare la care omenirea a raspuns deja. Inca din 1961, de cand primul robot industrial  (Unimate)a fost pus la treaba pe banda de productie a celor de la General  Motors. In anul 2020, o multitudine de aparate, inclusiv casnice, poarta denumirea…

2020

De ce ar trebui sa te gandesti la RPA in 2020

Pe masura ce 2020 ia avant, toata lumea discuta despre planurile pentru acest an si provocarile pe care credem ca le va aduce. Indiferent de industrie, tehnologia si inovatiile IT sunt un subiect fierbinte, cu opinii puternice dar si potential de investitie major. Cand iti creionezi planurile, tine cont de…

De la clientul potential pana la comanda

Gestionarea vanzarilor cu Dynamics 365 for Sales te poate ajuta sa cresti vanzarile si sa imbunatesti experienta clienților. Poti obtine interactiuni de vanzari mai consistente urmarind procesul de vanzare prin fiecare etapa, de la crearea unui client potențial la inchiderea vanzarii. De asemenea, ajungi sa aveți un istoric complet la care sa puteți face referire mai târziu.

Optimizarea experientei clientilor cu ajutorul solutiilor CRM

Sa livrezi constant servicii care sa ii multumeasca complet pe clientii tai pe durata intregului proces de vanzare si sa ii mentina loiali este un deziderat al oricarei companii. Cu toate acestea, acest obiectiv este adesea o provocare si de multe ori chiar nerealist atunci cand datele de vanzari, marketing sau service ale companiei sunt in mai multe sisteme inchise care nu comunica intre ele.

Campanii de email marketing atragatoare si eficiente cu Dynamics 365

Utilizarea Microsoft Dynamics 365 pentru campaniile de email marketing permite creareaa rapid de mesaje atragatoare, bazate pe sabloane profesionale si care pot fi particularizate. E-mailul marketing in Dynamics 365 functioneaza destul de diferit comparativ cu emailul standard Outlook pe care il utilizati deja. Am pregatit pentru tine o trecere in revista a celor mai importante diferente.